Vraag

relatie probleem

  • 24 December 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hallo, ik zit dus met zo'n ding ik zit nu 2 weken in een relatie met een meisje dat ik al een jaar ken daar voor voor de relatie heb ik nog met haar 5 manden zitten Daten 

En ik ben echt zwaar verliefd zij ook we zijn beide heel erg blij met elkaar het gaat eigenlijk helemaal top 

maar ik had voor haar een redelijk toxic relatie die draaide om sex.

Vandaag heb ik dus voor het eerst met haar "geneukt" ik heb het er 1x in gedaan

Het voelde gewoon goed en al maar zij wilt opzich meer dat me gewoon super geil lijkt om te horen dat ze meer en nogmaals wilt maar ik ben bang dat het misschien ook hier om sed gaat draaien en ik weet niet echt hoe ik het haar zou vertellen

maar ook even voor de duidelijkheid we zijn beide 14 ik heb het al eens gedaan met een ander voor haar is/wordt het haar eerste keer en ik snap ook dat ze het dan leuk en interessant vind maar ik ben echt te verliefd om een kut relatie te krijgen van iets dat de relatie vaak beter kan maken

Alvast bedankt voor het hulp en dat je het hebt gelezen


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Misschien is het inderdaad beter als je haar even laat weten dat deze relatie niet om sex gaat, maar om liefde, als ze het daar niet mee eens is, das jammer man, dus niet een echt vriendinnetje. En het wordt niet gelijk een kut-relatie als jij dat niet wilt. Maar is 2 weken niet al vroeg voor sex? Mijn menig. 
 

flopflop13

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Een beetje vroeg maar als ik volgens mij ook zei ik was in een dating vazen van 4 manden waar we elkaar behandelde als in een relatie en dus ook wat dingen deden 

Maar ik kijk of ik met haar daar over kan praten of het zeggen

 

Reageer