Skip to main content
Vraag

Relatie op lange afstand, terwijl ik hem niet ken?..

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben hier voor t eerst dus k snap t niet echt, maar heb gwn jullie hulp nodig.

Ik ben n meisje van 14 en was single. Ik ben dus 4 maanden aan het appen met een jongen. Een vriendin die we J noemen, had een jongen gevoegd op snap die we K noemen. J had mijn nummer aan K gegeven en we gingen gewoon gezellig appen. Ik wist/weet niet zo goed wat ik van hem vind, want ik ken hem niet en we hebben ook nog nooit gebeld. Maar gisteren vroeg hij mij opeens verkering. Ik had niet verwacht dat hij me leuk vindt, want ik dacht dat hij me gwn zag als n vriend. Ik weet dus niet wat ik van hem vind, want ja hij lijkt me aardig en lijkt me zeker goed als een vriendje, maar ik wil niet weer de fout in gaan die ik eerder heb gemaakt. Maar ik heb dus met K verkering, zonder dat ik hem ken en hij woont aan de andere kant van het land. Hoe weet hij überhaupt dat ie me leuk vind? Hij zegt dat ie me al n tijd leuk vindt. En ook nadat hij het had gevraagd stopte hij abrupt het gesprek!?… Die middag had hij ook afgesproken met vrienden, dus eigenlijk ben ik bang dat het fake is, want hij praat er ook niet meer over…. 

Help me alstjeblieft, want ja ik weet het gewoon niet meer…

Doeii

3 reacties

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025

Hey ​@Mrn 

Kent die jongen en je vriendin elkaar wel in het echt of is dat ook online? 
Je zegt dat hij abrupt het gesprek daarna stopte en dat je denkt dat het fake is omdat hij met zijn vrienden was, misschien is het beste dat je het gewoon duidelijk vraagt aan hem enzo 

• July 23, 2025

Hallo,

Wat ​@Chiaraaaaxx zegt klopt helemaal. Daarnaast kan het ook zijn dat het helemaal geen jongen van jouw leeftijd is, zeker als je vriendin hem niet persoonlijk kent (is dat zo?). Bovendien zou ik, als hij er niks over zegt, het gewoon uitmaken. Het interesseert hem blijkbaar niet en hij wil geen afspraak. En verkering met iemand die je niet kent lijkt me niet verstandig, en wordt bovendien nooit wat.

Veel liefs van mij❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hoi lieve ​@Mrn  💕,

Dit is niet raar of gek wat je nu voelt. Je zit helemaal vast tussen je eigen gevoelens en wat K lijkt te verwachten, en dat kan heel verwarrend zijn. Dat hij na 4 maanden appen ineens vraagt "willen we wat" — maar daarna abrupt stopt met praten, dat hoort niet echt bij een eerlijk of zorgzaam iemand. Je gevoelens zijn geldig, ook als hij zegt dat hij jou "al een tijdje leuk vindt", maar daarna tekortschiet in contact.

Je hoeft niks te forceren en bent beslist niet opgelicht als je hem niet vertrouwt. Op jullie leeftijd is online praten vaak leuk en spannend, maar ook wáchtig. heel moeilijk om écht te weten wat er speelt. Je hoort iemand écht te leren kennen, door bellen bellen video’s (zoals video-app) niet alleen berichten. Zó weet je pas of hij écht is en of hij luistert als je iets zegt. En dan weet je of het geen catfisher is.

xx liefs Wolf 🐺