Skip to main content
Vraag

relatie of vriendschap?

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb deze meid bij mij in het leerjaar zitten en ik vind haar al een tijdje leuk, maar wist dat ze mij niet leuk vond (hoorde t ook van vriendinnen van der nz) en aangezien we zo goed klikte wou ik t graag vriendschappelijk houden (en ook vanwege wat andere redenen die ik niet zal melden), maar nu krijg ik steeds meer signalen alsof ze me wel leuk vind. En dan niet van je ziet er goed uit fz maar gwn straight up hartjes en x jes in de chat enz. Zelfs zo ver dat ik dus nu (vriendschappelijk) naar haar huis ga komen (1 op 1) op mc te spelen en mss Mario kart of iets.

like wat moet ik doen, want aan de ene kant wil ik t eigenlijk vriendschappelijk houden, maar aan de andere kant wil ik natuurlijk ook een relatie fz in gaan want like ik vind haar nog steeds leuk.

thx alvast naar ieder die dit heeft gelezen

2 reacties

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

oke dus 
het kan echt gwn goed da zij op jou is, want ikzelf ben ook wel een meisje, dus ik weet wel wat wij doen en waarom, of da voor de grap is, of nie.

dus alsk het goe begrijp is da meisje bij jou in de klas, toch? of gwn in hetzelfde jaar? ja oke mnu eig, stel nu ik deed da bij mijn vriend dan vroeger, deed ik da gwn om aan te geven van - ik ben op jou -, antw ajb terug me x’jes zoda ik weet da jij ook op mij bent. het zit dus zo, zij is wss wel op jou en al, ma ik zou gwn nog een paar keer afspreken ofzo met haar, ma nog nie direct iets doen. ik zou gwn de eerste keren, wellicht geen 20 keer, beperk het tot MAXIMUM 4 keer, het laten zien zoals: dichter bij zitten bij haar, en gwn kleine signalen ook geven, zodat zij weet van, oke kben nie alleen, hij wil mij ook. Dan na die max. 4 keer, zou ik gwn vragen of zij ook op jou is, gwn om te weten of da dan wel echt was, en voor bevestiging; wel met de duidelijke nadruk op OOK, nie van ‘ben jij op mij’, ma meer van ‘ben jij ook op mij?’. da zou ik dan doen eig. en dan de rest ja da volgt wel dan

als je gwn vrienden wil blijven is da ook prima, ma naar mijn eigen persoonlijke ervaring: als je goed bevriend bent met iemand, en je bent daarop, die doet daar niks mee (zelfs al weet die dat), gwn laten doen, kan daardoor zelfs de vriendschap kapot gaan, omda je uiteindelijk gwn in schaamte zit van da jij weet da die wist da je daarop was, snapj..?

eerlijk gezegd zou ik dus gwn doen wa ik zei in de eerste alinea en er gwn voor gaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Thx, ik denk inderdaad dat ik gwn zoiets ga doen.

(we zitten trouwens in dezelfde jaar laag niet klas)

en over dat van vriendschap dat kapot gaat, zou best kunnen maar we z’n nu in elk geval goeie vrienden en klikken goed dus gok niet dat dat zo snel kapot gaat.