Vraag

relatie of niet

  • 8 August 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Beste lezers…

Ik wil even mijn verhaal doen en toch ook een kleine tip vragen. Ik ben al een tijdje bezig met een jongen. Hij is super leuk, lief en schattig. Die jongen is het broertje van m'n beste vriendin.

Laatst ging ik wat drinken met vriendinnen en hij kwam ook. We hebben daar een hele avond gezeten. Samen zijn we naar huis gefietst want de rest bleef nog maar ik moest naar huis omdat ik moest werken de volgende dag.

Eenmaal bijna bij zijn huis aangekomen vroeg hij of ik nog even wat bij hem wilde drinken. Dit heb ik gedaan. Ik ben op de stoel in zijn woonkamer gaan zitten. Hij wilde dat ik bij hem op de bank kwam zitten. Maar dit heb ik niet gedaan hierdoor kwam hij bij mij op de stoel zitten.

Lekker knus tegen elkaar aan en gezellig gekletst tot dat we aanvoelde dat we allebij meer wilde. We hebben gezoend.... (sorry voor detail) verder zat hij aan me. Dit vind ik geen probleem alleen maar fijn als hij het doet.

De volgende dag moest ik werken dus ik moest naar huis (wilde niet maar moest wel). Dus ik zei tegen hem dat ik moest gaan. Zijn ouders waren niet thuis dus hij vroeg of ik bleef slapen. Ik wilde zo graag maar heb nee gezegd omdat ja werken dus. 

Toen ik weg ging zei hij tegen mij dat hij van me hield. Mijn hart maakte een sprongetje. Dus ik rende naar heb terug en vloog hem in z'n armen. 

Een tijdje terug heb ik hem gevraagd hoe hij dacht over een relatie. Hier moest hij niets van hebben. Maar nu zei hij na die avond tegen mij op app. Ik denk dat ik verder met je wil.

Ik zei ik spreek je morgen hierover. Nu weet hij het niet zeker meer wat hij wil. Heb ik iets fout gedaan of gezegd ik weet het niet..

 

Wat moet ik doen....? ik vind hem te leuk om hem te laten lopen..…

Sorry voor het lange bericht.... maar moest het even kwijt. 

 


2 reacties

Niet te onzeker worden! Waarschijnlijk is het voor hem gewoon wat abrupt gebeurt allemaal. Echter, wat hij zegt en hoe hij zich gedraagt, geeft wel aan dat hij daadwerkelijk wel verder wil - althans, dat is mijn inschatting.

Wellicht is het verstandig om vanaf nu iets rustiger te doen en niet te hard van stapel te lopen. Ga bijvoorbeeld op een date o.i.d..

Badge

Als hij het broertje van je beste vriendin is kun je beter zorgen dat zij er ook oké mee is 

Reageer