Vraag

Relatie of nie?

  • 22 August 2018
  • 9 reacties
  • 177 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was opvakantie en toen ontmoette ik een leuk meisje, we snapte en appte enzo. Afgelopen vrijdag zag ik haar weer op een feest en toen hebben we veel gepraat en uiteindelijk gezoend. Vrijdag zie ik haar weer en wil ik weer met der zoenen als het kan en wil ik een relatie met der. Alleen zij woont ongeveer 1 uurtje van mij vandaan met de scooter. Zou het slim zijn als ik haar vraag ? Want we vinden elkaar wel heel leuk.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Oooh uurtje met de scooter?? Als jullie elkaar erg leuk vinden gewoon doen. Als scooter al een uurtje is hoelang duurt de trein? Je moet wat over hebben voor een relatie
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je hier de reistijd buiten de afweging kan laten. Een uur op de scooter is redelijk lang, maar nog wel te doen. Waarschijnlijk ben je er, als je met het OV reist, in 30-45 minuten (ligt eraan waar je in NL woont). De reistijd zie ik dus niet direct als een negatief punt die je zou moeten tegenhouden. Misschien is het verstandiger het wat meer tijd te gunnen voordat je haar vraagt, maar verder staat niets je in de weg.
Heyo,
Dit is je eigen keuze, vind jij dat uurtje op je scooter te lang en weet je het niet zeker dan nee.
Maar ik denk dat 1 uurtje op je scooter wel lekker kort is en aangezien dat je zegt dat je beide verliefd ben lijkt het me een ja maar dit moet je echt zelf weten, dit is wat ik zou bedenken
Hey Rotterdam010

Als jullie elkaar leuk vinden, kan je haar zeker vragen of ze een relatie ziet zitten. Er is een kleine afstand tussen jullie, maar één uurtje met de scooter lijkt me ok. Ik denk dat die verplaatsingstijd het waard is.

Jullie zouden eventueel kunnen afspreken op een plek die tussen jullie beiden woonplaatsen inligt. Op die manier hoef jij maar een half uur met de scooter, en hoeft zij maar half de tijd te reizen.

Groetjes
Kenshin
Hi Rotterdam010. Als je haar echt leuk vind, dan zou ik haar zeker vragen. Je kan ook zoenen zonder een relatie te hebben, als jullie dat beide willen.
Oh wacht. Volgens mij heb je haar gister al gezien, hoe ging het?
Jaa beetje late reactie maar we hebben iets en al aantal keren afgesproken????
Reputatie 3
Badge +8
Dat is goed nieuws, veel geluk 😉
Wat een goed nieuws 🙂 Bedankt voor de update, en nog veel plezier samen.

Reageer