Skip to main content

Het is dus al altijd mijn droom geweest om profvoetballer te worde en ik begin nu ook in de buurt te kome want er komt meer en meer interesse van het buitenland en de beste ploegen van het land maar ik heb sinds een tijdje een lief en alles gaat gwn perfect in onze relaties we hebbe bijna nooit ruzie enz etc. Maar stilaan ga ik de keuze moeten maken of ik naar het buitenland wil met mijn voetbal of dat ik hier blijf. Zoals k al zei was het altijd al mijn doel om profvoetballer te worde maar nu ik haar heb weet ik niet of in wel weg wil omdat ik ook niet echt meer zonder haar kan. We zien elkaar echt redelijk vaak en k weet niet of ik het wel zonder haar kan. Ze zegt dat het niet erg is als k naar het buitenland zou gaan omdat ze wist wat de gevolgen konden zijn maar ik weet niet wat ik moet doen. Mijn relatie met haar is anders als de vorige, deze is echt en we gaan er vol voor dus wil ik niet het risico lopen om het te verpesten. Wat denken jullie ervan?

Ik denk je droom hoeveel je ook van haar houd het lijkt me jammer als je daardoor geen profvoetballer kan worden.   Het lukt wel  denk ik jullie kunnen altijd nog appen en bellen . Het lijkt mij een te mooie kans om te missen.  Maar je moet het zelf beslissen want ik weet niet hoe erg het is voor jou om haar niet tezien.


Reageer