Skip to main content

Hoe close zijn jullie met jullie ouders?

 

kun jij alles met ze uiten of vind jij dat je je moet verstoppen en niet alles met ze moet delen?

 

 

 

 

ik ben 14 (jongen)

Ik merk dat ik de laatste tijd veel minder contact met ze heb, ik ben vaker op mn kamer (alleen).
Gewoon omdat ik het fijn vind, ik vertel niet veel ofzo maar als er iets is natuurlijk wel.

Je hoeft naar mijn mening echt niet alles te delen maar als er iets is ofzo moet je het wel aangeven


Hey!  Ja ik ben closer geworden. Nouja ik kon altijd al bij mijn moeder terecht en ze is super lief met alles maar ik vertelde niet altijd al mijn dingen. Doet niemand denk ik. Maar de laatste maanden heb ik wel het gevoel dat ik dat beter durf en dat komt door mezelf. Ik ben opener en wil eig geen geheim hebben. Maarja er zijn denk ik altijd wel dingen die je niet deelt. Lichamelijke dingen zeg maar. Maar de grootste en belangrijkste zaken die wil ik wel met haar bespreken. Ik voel me in elk geval zeker veilig om dat te doen 🙂 

Tover xxxx


Hoi,

Ik zie ze vaak als een apart deel van mijn leven. Niet echt als een support ofzo. Dus daarom denk ik er vaak pas heel laat aan dat ik ze bepaalde dingen had kunnen vertellen, waarmee ze me hadden kunnen helpen.

I guess dat ik vaak veel dagelijkse dingen vertel, maar niet echt dingen die me dwars zitten of die slecht gaan op school.


Reageer