Vraag

relatie met mijn neef

  • 24 March 2022
  • 6 reacties
  • 841 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een relatie met mijn neef.  Mijn neef is 24 en ik ben 14. Ik ben laatste zomer naar Frankrijk gegaan waar hij woont daar hebben we veel dingen samen gedaan totdat hij mij een keer mee naar buiten nam en we samen iets gingen eten. Toen kwam hij opeens heel dichtbij en ging hij me zoenen. Sinds dien gingen we altijd stiekem met elkaar zoenen. Op mijn een na laatste dag daar hebben we het ook met elkaar geprobeerd maar het lukte niet want het deed te veel pijn maar hij was super lief voor mij en gaf mij de tijd om bij te komen. Ik heb dit allemaal laatst tegen mijn beste vriendin gezegd en heb haar een foto van hem laten zien. Ze zegt dat hij harstikke knap is maar dit niet kan. Ik weet gewoon dat ze jaloers is omdat hij ook echt gewoon precies haar type man is. Wat zal ik doen? Zal ik gewoon beginnen met haar te negeren want ze heeft het er nu elke keer over?


6 reacties

Badge

Beste problamaticqueen, dit verhaal komt mij heel bekend voor. Vroeger heb ik ook zo iets meegemaakt, ik heb het nog nooit zo leuk gehad als toen. We konden maar niet van elkaar afblijven. Echter kan ik het jou niet aanraden. Het klinkt alsof je beste vriendin weet wat goed voor jou is en bovendien ook veel beter bij je neef past. Ik raad het je dus NIET aan. 

Aju 

Reputatie 4
Badge +2

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

De Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge

met je neef is al niet altijd het besten maar hij is ook 10 jaar ouder en jij bent net een tiener kan dat echt niet .

en dat je het al met hem hebt gedaan is ook een beetje raar .

ik ben ongeveer ook zo oud en ik weet dat je dan zo kan voelen als je vriendin zoiets zegt maar ik geef haar gelijk en zij weet vast ook dat dit echt over de grens is.

ps:ik bedoel dit niet boos maar ik wil je alleen maar helpen.

Badge

Hoi @problematicqueen ,

ik weet niet of dit verhaal echt is, want ik kan het haast niet geloven en denk eerder dat het een broodje aap verhaal is, maar dit is niet normaal. Jouw neef is een volwassen man en jij bent overduidelijk minderjarig. Hij maakt zich schuldig aan twee dingen: incest en sex (poging tot) met een minderjarige. Dit is strafbaar. Hij maakt misbruik van jouw kwetsbaarheid als jong meisje en jij hoort ook te weten dat het niet kan. Vreemd verhaal

Reputatie 2
Badge

lieffie doe dit maar niet!!! als je neef wordt betrapt moet hij namelijk naar de gevangenis omdat hij volwasse is :( stay safe though!! xx love youuu

Reputatie 2
Badge +1

hey, ik denk eerlijk gezegd dat dit niet zo'n goed idee is… ten eerste is het leeftijdsverschil erg groot en het is ook je neef. ten tweede heeft hij een poging gedaan om s*ks met je te hebben en s*ks met een familielid is incest. bovendien is hij 10 jaar ouder en het is heel verkeerd om als een kind van 14 s*ks te hebben met een volwassen man. ik bedoel dit niet gemeen of zo, maar ik denk dat je vriendin gelijk heeft. ze wil echt het beste voor je :_)

Reageer