Skip to main content

Ik ben een meisje en er is een jongen waar ik regelmatig over de telefoon mee flirt en ik vind hem wel een beetje leuk maar nu heeft hij me dus gevraagd om een relatie maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen. aan de ene kant wil ik ja zeggen want hij is heel lief en alles maar aan de andere kant wil ik onze vriendschap niet verpesten hierdoor en heb ik nog wat tijd nodig om mijn gevoelens te verwerken ofzo. Zou ik gewoon ja zeggen of is dat fout? ik heb wel het meer dan vrienden gevoel maar ik weet het gewoon niet zeker.

Hoi hoi, als jij tegen hem precies zegt wat je hier getypt hebt, en hij is een echte vriend die om je geeft, dan snapt hij je helemaal, want zoals jij het hier uitlegt zou je van mij een lange knuffel krijgen en zou ik zeggen dat je mijn bestie blijft en dat je alles kan vertellen.  Zo hoop ik dat hij reageert, ik verwacht van wel! Succes hoor!

Groetjes liefs Tartan X


Als hij het ook wilt doen dan als je het wilt maar als je een jongen vraagt en hij zegt nee verandert er niks bij mij tenminste niet 


Reageer