Vraag

relatie met 14 jarige die ik nog nooit heb gezien

  • 5 April 2022
  • 9 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Hoiiii

 

ik heb sinds een uurtje verkering met een jaar oudere jongen het is alleen hij woont 45 minuten van me vandaan en ik heb hem nog nooit in het echt gezien hij zegt dat we een keer miss moeten afspreken maar ik ben bang dat het een creep is waar je vaak over hoort. Wat zouden jullie doen


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Hee, weetje wel zeker dat hij is wie hij is? Heb je meerdere foto’s van hem gezien of met hem gebeld iets in die richting? En het is inderdaad wel handig en leuk natuurlijk om af te spreken doe dat wel veilig bijvoorbeeld met een vriendin of iets in die richting 

Reputatie 7
Badge +9

Hey, vraag hem om te videobellen en hij moet zijn gezicht echt laten zien. Wacht totdat hij dit doet, als hij dit niet doet, ga aub niet met hem om. Ook gewoon zeggen dat je het doet om te weten of hij echt 14 is. 

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +17

Hey, vraag hem om te videobellen en hij moet zijn gezicht echt laten zien. Wacht totdat hij dit doet, als hij dit niet doet, ga aub niet met hem om. Ook gewoon zeggen dat je het doet om te weten of hij echt 14 is. 

Groetjes, Sano07

Precies. Signal of whatsapp bellen is een kleine moeite en iedereen heeft minstens 1 van deze apps. Anders zou ik het gewoon niet vertrouwen.  Dus goed advies ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Lucky

De tips hierboven zijn al heel goed. 
Nog een tip: als de jongen een foto van zichzelf maakt kan je via Google kijken of hij de foto niet van het internet heeft geplukt. Als je een screenshot maakt van zijn gezicht en die uploadt bij Google afbeeldingen, kan Google de foto opzoeken en dan vind je (als de foto van het internet gehaald is) een soort gelijke foto. 
Ik zal het even duidelijker uitleggen met foto’s: 

Naast de zoek balk staat een camera icoontje. Als je daarop klikt, zie je als het goed is zie je dan dit: 

Als je dan op een afbeelding uploaden klikt, staat er onder kies bestand. 

Als je dan op fotobibliotheek klikt dan kan je een foto uploaden en die op Google opzoeken. 
 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge

hey  je moet in ieder geval wel uitkijken, kijk of je miss een keer kan bellen als hij een paar keer achter elkaar afwijst dan kan het zijn dat hij een ouder iemand is bijvoorbeeld.

Reputatie 3
Badge

Je kan ook een vriendin ofzo meenemen zou ik doen 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoihoi,

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Of nog niks?

Grtz,

Noah

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb hem geblokkeerd maar daarvoor had ik afgesproken met een vriendin dat ze als we gingen afspreken dat ze mee ging dat vond ze goed en hij ook, maar ik heb een paar soort van trauma’s waardoor ik niet zo goed meer ben in mensen vertrouwen vooral in een relatie niet…

 

liefs Lucky 

Reputatie 7
Badge +19

Oh wat jammer ik hoop voor je dat je ooit gelukkig met iemand kan zijn.

Wilhelmavemela.

Reageer