Heyyy ik zit dus met een paar dingetjes ik heb sinds kort weer een relatie diegenen weet hier ook van maar niet dat ik er zo erg mee zit
Mijn partner gebruikt non binere voornaamwoorden doorom schrijf ik hen
Ik krijg over een tijdje trauma therapie door mijn trauma houd ik er niet van dat mensen mij echt aanraken op welke manier dan ook. soms kan het erger triggeren dan de andere keer maar ik zit er dus mee
Mijn partner weet hier dus van maar toch heb ik het gevoel of ik hen te kort doe en dat hen nu nog niet in de gaten heeft hoe erig het is. Ik ben dus bang als ik dat allemaal niet wil dat ik hen toch teweinig het relatie gevoel krijgt want zelfs een kusje krijg ik al heel veel triggers van en ik zou het heel graag willen maar het lukt me niet ik ben dus bang omdat het zo erg is dat dit de relatie kapot gaat maken wat ik echt niet wil ik ben ook gewoon heel bang om überhaupt te zoenen ofzo ook omdat iets is in men trauma maar ook omdat ik gewoon heel onzeker ben
Ik weet niet of iemand hier zich zelf in herkent maar als iemand dat hier doet zou ik graag tips willen hebben niet perce met over men trauma heen komen maar gewoon om minder angst te hebben voor zoenen
Alvast bedankt