Relatie, maar op school praten we nooit

  • 16 February 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Vast weten jullie van vorige topics van mij dat ik een relatie heb met mijn beste vriend ik dacht ik maak ff een update! We hebben nog steeds. ( Gelukkig ) Alleen op school praten we NOOIT met elkaar echt NOOIT heeft iemand tips? ( btw ik ben wel echt groter met hem als ik mijn schoenen aan heb maar zonder schoenen ben ik kleiner als hem )


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Je kan gewoon gedag zeggen tegen hem als je hem tegen komt, en later steeds meer praten met elkaar als je hem weer ziet. En je praat dan uiteindelijk vast wel weer vaker met elkaar.

ik hoop dat ik je kon helpen

groetjes sinasappelbroodje👍

hee je helpte mij dus ik help jou ook :)

je zou hem een knuffel of een kusje kunnen geven op school als je dat durft en wilt.

of na school achter de school afspreken of in de stad, park of gewoon bij jullie thuis

xx mij

Reputatie 4
Badge +3

je kan het gwn in prive na school ff bespreken maar hoezo praten jullie dan eig nooit? 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy ik weet niet of je er nog wat aan heb maar ja,

ik heb zelf ook een vriend, echt een schatje! We zitten ook bij elkaar op school alleen doet hij mavo en ik vwo. Verschillende pauze stromen enz dus dat maakt het iets lastiger, maar ik spreek hem op school nooit. Maar dan ook echt nooit. Als ik langs loop knik ik heel miss, maar smiddags lig ik wel met hem film te kijken. En sws op school is het best schamend als je ineens gaat lopen praten ofz.

Ik waarschuw je. Ik had in de eerste een vriendje, daarmee zoende ik gwn op school enz. Nou tot vandaag de dag hebben ze het er over. Iedereen kent mij als de ex van Mor. Nou daar worden we blij van. Echt heel schamend. 
 

ik zou het dus houden bij gwn lekker boven of op de bank films kijken, spelletjes doen en miss wat anders ofz. Maar op school kan ik uit eigen ervaring niet aanbevelen

xx Lea

Reageer