relatie maar niet verliefd?

  • 2 February 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Ik heb nu 1,5 maand een relatie met deze jongen, heb hem leren kennen via mijn stage, maar ik weet niet of ik hem überhaupt leuk vond op het begin vond ik de aandacht leuk die ik kreeg maar nu ontwijk ik hem een beetje en weet ik niet wat ik moet doen.

Ik wil erover praten met hem maar hij is net zijn baan kwijt en ik wil niet dat hij zich kut gaat voelen het is een lastige situatie want ik voel me totaal niet aangetrokken meer.

Ik ben al 18 en ik heb nooit iemand echt leuk gevonden ik probeer me zelf wijs te maken van wel maar ja ik heb geen idee.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Het is niet altijd erg om niet verliefd te zijn, er zijn een hoop mensen die gewoon graag bij elkaar zijn, maar niet verliefd. Maar het is wel belangrijk dat je dit tegen hem verteld, anders houd je hem aan het lijntje en dat is niet oké. Het is inderdaad een kut situatie dat hij net zijn baan kwijt is, maar eerlijk duurt het langst. Je kan dit!! Doe het vooral wanneer je er klaar voor bent, of heb het er gewoon met hem over hoe je jullie relatie kan verbeteren :) 

Byee

Reageer