Skip to main content
Vraag

relatie maar niet verliefd

• November 7, 2025
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben vandaag verkering gevraagt door een meisje 

ik ben zelf ook een meisje en ik zij ja omdat ik niet wist wat ik moest doen maar ik val alleen op jongens maar ik weet nu niet wat ik moet doen help

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 7, 2025

Je moet het toch maar eerlijk zeggen, lijkt me. Dat is misschien ongemakkelijk maar het is juist ook heel aardig van jou dat je haar niet durfde afte wijzen.

Probeer het voorzichtig te zeggen.

Liefs, xxx Yusa 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Ja zeg het zo snel mogelijk dat het een foutje was dat je ja zei maar je toch op jongens valt.

Maar pas er wel mee op dat je bij de volgende niet zo snel ja zegt het kan mensen kwetsen .

Liefs F
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

heyy ​@Anoniemia23 het klinkt heel stom maar je kan beter eerlijk zijn… want zo is voor gen van beide leuk niet voor jou omdat je haar niet echt leuk vindt en niet voor haar omdat ja jij haar niet echt leuk vindt. Probeer het langzaam te zeggen en rustig te zeggen en geef haar de tijd die ze nodig heeft

succes Liefs F💗

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

@Anoniemia23 zoals anderen al schreven: zeg haar dat je je vergiste.  Ze hoeft dat niet persoonlijk te nemen en het wil niet zeggen dat je haar als persoon niet leuk vindt of niet waardeert als vriendin, het is gewoon dat je niet op meisjes valt.  Daar is niets aan te doen.

Maar het is wel schattig dat ze verkering vroeg en zoals ​@Yusa schreef:  lief van je dat je haar niet afwees.