Vraag

Relatie leeftijdsverschil

  • 15 May 2023
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Badge

Hi allemaal,

Ik ben een 16 jarige jongen, en ik heb een vraag. Ik heb een poosje geleden een hele leuk meid leren kennen, maar we hebben een leeftijdsverschil van iets minder dan 2 jaar. Zij is 14 en ik 16, kan dat?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Zeker weten kan dat, op die leeftijd zou ik dat gewoon nog kunnen. Maar als het bijvoorbeeld 14 - 18 zou zijn geweest zou ik er wel anders over doen snap je?

Reputatie 1
Badge

Dit is wettelijk gezien toegestaan. Als jullie beide er mee instemmen is er niks aan de hand wel zijn er regels op het gebied van seks. Als jij bijvoor beeld 18 bent mag je geen skes hebben met een minderjarige ook al stemmen jullie bijde in 

Reputatie 7
Badge +17

14 en 16 kan nog wel.

Jep, dat kan prima!

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan zeker! Een vriendin van mij crusht ook op een jongen van 16, en ze is zelf ook 14. En als je het vergelijkt met dat iemand die 32 is en met een 46 jarige gaat is dat een veel groter verschil,  al zit je als 14 en 16 jarige nog wel in de groei.

-OnlyMe

Kan wel vind ik.  Wel beetje afhankelijk van het leerjaar waar iemand inzit.  Ik ben nu bezig met een jongen die 17 is en ik ben zelf 15. Maar ik wordt wel 16 voordat hij 18 wordt.  We zitten in hetzelfde leerjaar ( allebei de 4de) dus dan kan het wel vind ik. 

Reputatie 4
Badge +1

ja kan zeker, zelf ben ik 14 en mijn vriendje word dit jaar ook 16. 

Reageer