Vraag

relatie krijgen


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii ik ben een meisje van 16 en ben bi.

ik wil graag een relatie maar ben slecht in mensen leren kennen en vrienden maken iemand tips?


5 reacties

Badge +2

Kindertinder(wink, yubo) 

Een relatie krijg je niet zomaar je moet echt iemand vinden waar je bij goed voelt en die om jou geeft en jij om haar 

wat @Philip12345 er zijn aps Waar bij je nieuwe vrienden kan maken  

maar pas wel op want je weet nooit wie er echt achter zoon account zit want ik zelf heb dat ook gedaan en dat was ni zo fijn afgelopen 

Ik wil je hierdoor ni bang maken maar alleen waarschuwen voor die apps

 

groetjes Ikantwoordgraag 

Kindertinder(wink, yubo) 

Helaas worden deze platforms vaak misbruikt door pedofielen of in ieder geval meerderjarigen, dus dat is niet echt aan te raden.

ja ik weet dat je een relatie nie zomaar krijgt en bedoel ook nie wil meteen relatie, vriendschap zou ook fijn zijn. en ja heb wel eens yubo geprobeerd maar dat werkte ook nie.

ja ik weet dat je een relatie nie zomaar krijgt en bedoel ook nie wil meteen relatie, vriendschap zou ook fijn zijn. en ja heb wel eens yubo geprobeerd maar dat werkte ook nie.

Hmm, dat is altijd lastig. Als je echt actief op zoek gaat (neem inderdaad je tijd!), kijk dan ook in je vriendenkring of op school. Als je maar niet "random” in DM's dropt ofzo, wel altijd goed binnenkomen!

Reageer