relatie krijgen

  • 16 May 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo guys ik zit in de 4e klas en ik heb nog geen serieuze vriendin gehad, opzich niet erg. Ik vind een meisje leuk, maar ik weet dat ze ver uit mijn league ligt. Ben niet bepaald knap dus verder dan vrienden zal het niet komen, dus ik heb dat idee uit mijn hoofd gezet. Maarr voor jullie, vinden jullie dat jongens altijd meisjes moeten vragen. Want ik weet dat meiden minder vaak het initiatief nemen, maar voor jongens is het heel moeilijk in te schatten wat de ander van hem denkt, dus zijn we vaak bang om uitgelachen en afgewezen te worden.  Ik zou echt nooit op iemand af durven stappen, om verkering te vragen als ik niet zeker zou weten dat diegene mij ook wel zou zien zitten. En nog een vraagje voor de meiden, als een jongen klein is, (stel je bent 160 en hij 165(hinthint)) is dat een probleem. Want mijn genen zitten gewoon niet echt mee en ik ben zo bang dat ik sterf als maagd omdat iedereen een probleem tegen kleine jongens schijnt te hebben. Maar goed laters, deel vooral je gedachten hierover ik ben benieuwd, en ik reageer waarschijnlijk snel want ik heb  toch geen leven.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi hoi,

ik ben zelf een meisje van 13 en ik heb wel een relatie en ik ben ook niet bepaald heel knap ofzo. Ten eerste : je zult nooit weten wat ze van je vind totdat je een stap durft te zetten (of als zij dat doet). Ik ben zelf op mijn voormalige crush afgestapt en ik was heel zenuwachtig maar ik dacht bij mezelf: als ik het niet vraag ga ik er nooit achter komen. Vraag het ergens privé zodat je niet bang hoeft te zijn dat als ze je “afkeurt” dat iedereen dat ziet. Het is ook totaal niet erg dat je wat kleiner bent en heel veel meiden vinden dat zelfs wel schattig. Ik dacht vroeger ook dat ik forever lonely zou blijven maar geloof me; jou tijd komt echt nog wel en je bent nog zo jong! Je komt echt wel iemand tegen en over dat je maagd zal sterven: je kan ook gwn een one night stand doen ;) Dan hoef je elkaar daarna toch niet meer te zien

Hoop dat je hier iets aan hebt!

XX:four_leaf_clover:

 

Hoop dat je hier iets aan hebt!

 

jazeker thanks! 

Hi ik ben een meisje van 16, meteen erop afstappen is idd heel eng al helemaal niet als je niks weet. Doe het in stapjes voeg dr toe op snap, reageer soms onder haar insta posts. Dan heeft ze het wel in de gaten en in de avond haar een x snappen ( als je zeker weet dat ze alleen is) en een gesprekje aangaan dit doen zoveel jongens en ik vind dat helemaal niet raar. Als jullie een tijdje snappen kan je vragen of ze mischien x iets wil doen, hoeft niet lang gewoon peuk roken of een wandelingetje zo komt het goed stap voor stap. En doe normaal he begin niet over seks dat je geil bent en nudes wil bla bla vooral de eerste avond is dat wel afknapper op snap. Maar hou het gesprek wel interessant en toon interesse. Kwa lengte is het voor de meeste meisje wel een must dat de jongen langer is maar als je lief bent en bijv kunt compenseren met een sixpack ofzo zal ze je daarom niet afwijzen. Successs

Reageer