Skip to main content

Hoi Mensen van het Forum,

ben er weer! en je zag het aan de titel, Het is Uit, waarom? Ik en M hadden een goeie relatie/verkering maar in 1 klap was het uit, dit komt omdat die oude k*t vrienden van mij tegen haar hebben gezegd dat ik vreemd ga en iemand anders zou hebben gezoend wat niet waar is. Nou is het dus uit en nee ik ben geen vrouw die huilt, zij wel. en wilt me nu niet meer spreken. Maar ik haar nog wel, hoeft nier perce verkering te zijn maar gwn als vrienden dan. Maar hoe pak ik die vrienden terug met iets? want het is echt k*t zo. 

 

heeft iemand tips let me know gr, djegov

Ik weet niet hoe lang het geleden is maar geef het wat tijd. Misschien wil ze later toch wel met je praten.

Als ze dat echt niet meer wil zou ik het laten gaan als ik jou was, hoe kut dat ook is. Als zij direct die vrienden gelooft en jou niet zegt dat genoeg over het vertrouwen dat ze in je had. Sws gaat vrienden blijven met een ex 9 van de 10 keer niet goed, ik zou me er niet aan wagen.

Ik snap dat je die vrienden terug wilt pakken maar ik zou dat niet doen. Het is het gezeik niet waard.

 


Hoi @DjegoV,

 

sorry om te horen dat je verkering uit is...sterkte

 

Ik zou er energie in steken om het goed te krijgen met jouw ex M en die k*tvrienden zou ik laten waar ze zijn, in de goot en er geen energie aan verspillen.

 

Als zij (M) het ware verhaal hoort en gelooft, dan weet zij ook wel wat voor soort 'vrienden’ het zijn en heb jij je doel bereikt.

Als  M je nu niet meer wil spreken hoop ik niet dat ze je ook overal op heeft geblokkeerd, maar als ze dat wel heeft gedaan, dan kun je haar altijd nog een briefje of een kaartje sturen/in de bus gooien en uitleggen wat er volgens jou allemaal gebeurd is. Ik zou het vooral bij feiten houden en niet alleen maar schelden op die kutvrienden.

Ik wens je alvast sterkte en hoop dat het weer 'goed’ komt of iig dat jullie weer met elkaar praten.

 

En nu ben ik benieuwd wat @tim16  allemaal geschreven heeft, maar zijn reactie zit in de check, denk ik, dus dat kan even duren voordat ie helemaal als eerste reactie bovenaan geplaatst wordt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Nou dankjulliewel voor de reacties, maar ja ik ben toch van gedachte veranderd, ik hoef geen contact meer met haar. ze kan de t*ring krijgen van me.

 

Ik ga mijn eigen weg volgen en jullie tips effe opvolgen. Dankjulliewel nogmaals.

 

Gr, djego


@DjegoV  Snap ik. Ik had hetzelfde gedaan denk ik.


@DjegoV Mooi dat je je keuze hebt kunnen maken. Ik had het waarschijnlijk uitgepraat. Maar ik snap het wel. Veel succes verder🥂


dankjulliewel allemaal


Reageer