Hey zoals in een vorige post besproken heb ik een vriendin sinds vorig jaar augustus, maar wat er nu is gebeurd is echt idioot en heeft m’n leven op z’n kop gegooid en ik heb echt even wat advies nodig:
Ik was wat extra’s voor school aan het doen voor de jongere generatie. Dat moest ik dus doen met deze meid opeens, ik hoorde dit 3 uur van te voren. Alles ging goed en wel enzo en we klikte in een keer, maar waar ik nu mee zit is dat we zo extreem goed klikken dat het niet normaal voelt, en al helemaal nu ik net uit een soort overworked + depressie aan het komen ben lijkt het alsof ze net op het juiste moment mn leven in is gevallen. Dit gaat zo ver dat we zo extreem goed klikken is dat ze echt op de een of andere manier mij is maar dan vrouwelijk maar toch echt totaal anders is, dit gaat zelfs zo ver dat sinds we elkaar kennen we appen tot 1 uur ‘s nachts ofzo en tijdens tussenuren enzo afspreken, laat ik het zo zeggen qua wat ik van haar weet en als ik mezelf ken doen we dit niet normaal met iedereen (1 op 1 is dit trouwens). Dus qua hoe het eruit ziet lijkt het alsof ze me leuk vind of iets (idk ben slecht met signalen en al dat soort dingen), maar qua onze dingen die we leuk vinden enzo begin ik haar naarmate op een vorm leuk te vinden. En nu zou ik in nog geen 100 jaar cheaten, en ik en m’n vriendin zitten ook in een prima relatie ook al is het long distance, maar het voelt ook wel wat minder echt als een relatie omdat we bijv vrij weinig bij elkaar z’n wat best moeilijk is, maar we hebben bv ook nog nooit gezoend ook al hebben we echt al een paar maanden en ja iedereen is anders en ik push haar ook niet of iets dat ze het moet doen. Maar ik begin me af te vragen hoe ik dit moet hanteren want voor me gevoel begin ik een ander leuk te vinden. Maar ik weet niet hoe ik dit moet doen want ik zit in een relatie en wil echt niet cheaten, want ik weet hoe dat voelt en wil dat niet iemand anders aan doen.
kan iemand mij helpen alsjeblieft?
oja als ik het zou uitmaken dan zou ik dat echt graag op good terms willen doen. En niet dat we elkaar nooit meer zien of zo want ze is ook echt een goeie vriendin van me
bedankt als iemand de tijd voor mij neemt ☺️ ❤️
(also info ik ben 15 h4, m’n vriendin is 16 (mbo 1), en die meid is 15 h4 (bij mij op school))