Vraag

relatie en sex met zus(sorry voor het lange bericht)

  • 24 July 2021
  • 4 reacties
  • 17964 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi, ik ben eigenlijk een belg  maar omdat het forum van belgië veel strikter wordt gecontroleerd zal ik het hier maar schijven, ik hoop dat jullie me kunnen helpen ondanks ik een belg ben… ik weet dat dit een lang verhaal is maar lees dot en help mij aub

 

Ik  en mijn zusje zijn een tweeling, toen we 10 waren besloot de rechter dat onze moeder niet geschikt is om voor ons te zorgen door drugs enz…  We moesten dus bij onze papa blijven wonen maar hij heeft een drukke job, die wel goed verdient en we hebben wel een mooi huis maar dat ter zijde moet hij vaak lang en onverw8 weg met het vliegtuig, meestal voor 1 à 2 weken aan een stuk maar dan is hij wel meestal ook 1 à 2 weken thuis en onverwachts als in wakker worden en hij is er niet maar wel een briefje op tafel... Een dag na het vonnis werd uitgesproken moest hij weer weg en waren ik en mijn zusje alleen thuis(10jaar toen) gelukkig konden we ons vermaken en het huishouden verliep ook vlotjes. Dit ging zo verder voor 2 jaartjes en waren het onderstussen gewoon geworden.

 

Nu toen we 12 waren kwam ik ‘s avonds terug van een voetbal match(3-1 gewonnen btw) en ik wilde me douchen omdat er dat moment werken waren aan de kleedkamers was er geen warm water. Nu ik ging naar men kamer en klede me uit klaar om te douchen. Alleen onze architect had een foutje gemaakt en de douche wat op een ongelukkige plek gezet, namelijk net voor de deur en het is ook een inloopdouche. Nu goed ik deed de deur open maar je raad het mss al maar mijn zus was haar toen aan het douchen en zij zag mij naakt en ik haar, ik was geschrokken en bleef daar staan want ik wist niet wat ik moest doen. Maar we zijn zo wat opgevoed dat naakt en seks enz wel normaal is. Mijn zusje zei dat ik mocht mee douchen toen(dit deden we vroeger ook wel als we wilden maar met puberteit enz ykwim) ik dacht waarom ook niet we waren ook zo opgevoed dus ja ik ging er maar bij staan. ik moest zo men best doen om niet naar haar borstjes te kijken maar ja ik kon het niet echt laten en keek toch heel even en kreeg een stijve… het werd genant natuurlijk en omdat de douche wat klein is voor 2 stonden we dicht bij elkaar en raakte mijn … haar dijbeen aan, na enkele seconden zei ze dat het niet erg was maar hij wilde niet weg gaan en ze begon me wat er rond aan te raken wzzrdoor hij nog groter was en uiteindelijk begon ze me af te trekken en zei dat ik ook aan haar dingen mocht komen en we kwamen toen beiden klaar.

 

Ik vond het best wel intiem maar wel erg tof en vroeg aan haar wat zij er van vond, ze vond het zelfde als ik. we spraken de volgende morgen weer samen te douchen en zo en kwamen weer klaar.  die avond voor we gingen slapen hebben we elkaar nog gemasturbeerd. we deden dit voor enkele dagen en werd een gewoonte dit bij het  douchen en voor het slapen te doen. 

 

Onze band werd steeds sterker en na enkele maanden (intussen 13 jaar)vroeg ze of ik mee wilde bh’s kiezen voor haar, ik zei van ja en ging mee ze had al cup bb ik koos ze uit en ging gewoon mee het pashokje in want we waren gewend van naakt te zijn(ik toen niet haha) ze was tevreden er mee. die zelfde avond was onze pa weer weg en voor we gingen slapen konden we na 2weken weer masturberen bij elkaar, ze had  opgemerkt dat mijn geslachtsdeel wat was gegroeid want toen begon mij puberteit pas, ik kon het toen niet meer laten. ik rolde op haar en we hadden sex, het duurde maar iets van 3 minuten maar dat was genoeg voor ons  beiden klaar te komen. sinds die avond zijn er 3dingen veranderd: 

  1. ipv elkaar te masturberen hebben we 2x per dag sex
  2.  na school doen we gewoon onze kleren uit en zijn we naakt of in het weekend doen we geen kleren aan tenzij we weg moeten natuurlijk als we alleen thuis zijn
  3.  we slapen in het zelfde bed naakt

Nu hebben we al een jaartje een relatie… maar ik begin te twijfelen of het wel zo verstandig is alzeker met sex enz… ik weet dat jullie zullen zeggen van de wet dat broer en zus niet samen mogen zijjn laat staan seks maar we willen het beiden wel erg graag en zijn ook erg gelukkig…

nu heb ik jullie oprechte mening nodig, stel je weet niks van die wetten en je bent in mijn plek, gelukkig met iemand waar je echt van houd, zou je dan verder gaan met je relatie ookal is het je broer//zus of zou je het stop zetten want het is tenslotte wel je dichtste familie…………

 

(Deze tekst is gewijzigd omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Als ik eerlijk ben zou ik als ik echt van iemand houd het gewoon doen, maar er zijn een paar dingen zoals dat het belangerijk is om voorzorgmaatregels te gebruiken (ik raad een mannen of vrouwen condoom aan, want die beschrermen niet alleen tegen zwangerschap, maar ook tegen soa's, maar zolang je niet voor het zingen de kerk uit of periodieke onthouding gebruikt maakt het niet veel uit) en dat deze relatie waarnschijnlijk niet geacepteerd gaat worden door familie. De regels vind ik zelf geen probleem, volgensmij is de regel: geen incest vooral een extra regel om verkrachting te voorkomen, maar als het van uit bijde kanten komt en het 100 procent vrijwillig is heb ik er geen principiële afkeer of dat soort dingen voor en denk ik: lekker doen, maar de regels kunnen toch een dingetje zijn voor veel andere mensen.

Oh, en de lengte van het bericht is helemaal niet erg, ik lees veel dus ik kan wel wat hebben en daarbij hebben veel mensen met een groot en ingewikkeld probleem met meerdere factoren vaak een lange tekst die soms zelfs langer is dan deze.

 

Ps. Ik gebruik een paar termen waarvan ik niet weet of belgen die ook gebruiken en die mischien uberhaupt niet iedereen kent, dus als je een vraag hebt moet je doe gewoon stellen.

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd


@Anoniem27946 Bedankt om dit te lezen en te reageren als eerst

Wel vanaf mijn kant is het 100% vrijwillig en vanaf haar kant lijkt mij ook 

We gebruiken ook altijd een condoom met voldoende glijmiddel

Bedankt!

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Belg123 en @Anoniem27946 , 

@Anoniem27946 Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Incest (seks met leden van je gezin of familie) is strafbaar als het gaat om kinderen en je onder de 18 jaar bent. 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon. 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Belg123 en @Anoniem27946 , 

@Anoniem27946 Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Incest (seks met leden van je gezin of familie) is strafbaar als het gaat om kinderen en je onder de 18 jaar bent. 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon. 

Beste @Hanne Z 

Ik heb nooit gezecht dat incest niet verboden is, ik zei alleen dat ik denk dat die regel (die er dus inderdaad gewoon is) er volgens mij vooral is als extra voorzorg tegen verkrachting (dit is dus mijn persoonlijke inzicht, geen feit), maar het spijt me als ik de ilusie heb gewekt dat incest wettelijk toegestaan is, terwijl mijn boodschap was dat ik er geen principiël bezwaar, afkeer en dergelijke er tegen had (dit was ook waar belg123 om vroeg, of we er iets tegen hadden als we de wetgeving niet kende (tenminste, zo heb ik het opgevat)).

Sorry trouwens als de tekst hier en daar wat bozig en opgefokt klinkt, zo bedoel ik het echt helemaal niet, ik snap heel goed dat (zeker over tekst) boodschappen niet altijd goed overkomen en u (en andere) dus af en toe iets verkeerd begrijpen en ik snap dat dat niet uw/jullie fout is.

Reageer