Skip to main content

hai

ik moet even wat delen.

ik ben een meisje van 16 en nog nergens ervaring mee in relaties. nu heb ik dus iemand die ik erg leuk vind en hij vindt mij ook erg leuk zegt die. nu wilde hij zoenen ect en heb al aangegeven dat ik niet verder wilde dan knuffelen. nu wilde die gisteren me een kus geven maar hij vroeg t eerst nog wel aan me. daar is allemaal niks mee, maar het probleem is dat ik echt al 3 jaar lang altijd zon viezer smaak in mijn mond heb en ik denk dus ook dat ik uit mijn mond stink. hiervoor kauw ik altijd op kauwgum want dan heb ik er geen last van. wat moet ik nu doen? want ik poets, flos en mondwater gebruik ik altijd! en ik doe ook wel eens extra tandenpoetsen op een dag. ik schaam me hier echt voor. ik wil dit snel opgelost hebben. want wil hem echt graag zoenen maar ja dat durf ik niet zo om deze redenen. pleas help me en geef tips!

Misschien eens aan je tandarts vragen of aan een mondhygienist, zij hebben hier wat meer verstand van. Verder als jij gwn dagelijks 2 keer je tanden poetst kan je niet veel meer doen.


Er zijn ook dingen waardoor je tijdelijk frisser ruikt zoals pepermuntjes etc, dit kan je dan doen voordat je denkt te gaan zoenen. Dit maskeert echter alleen de geur en lost het niet op maar het is in ieder geval een tijdelijke oplossing. Ga idd vooral naar je tandarts en poets gewoon goed je tanden en/of spoel eens wat vaker je mond.

Groetjes Lucas. 


bedankt voor jullie berichtjes!

wat ik nu sinds gisteravond probeer is eerst flossen daarna electrische poetsen en dan nog met de handtandenborstel en dan kan ik kiezen of ik nog mondwater wil en anders moet ik tussendoor effe nog met de handtandenborstel gaan poetsen. maar bedankt voor jullie berichtjes!


Reageer