Skip to main content

Hey,

Ik heb het op 8 December uitgemaakt met mijn vriendje (we noemen hem even aardappel).  En sindsdien zijn ik en Aardappel beste vrienden. Maar het voelt alsof hij en ik nog steeds een klik hebben. En nu is dus mijn probleem dat ik hem weer leuk begin te vinden.

Maar ik besef ook, dat ik het met een reden heb uitgemaakt, namelijk dat mijn mental health heel erg achteruit ging toen Aardappel en ik samen waren. Ik werd heel onzeker over mezelf en begon aan SH te doen. *aan dat 2e ben ik nu 96 dagen clean so no worries*. Maar ik vind het lullig om tegen hem te zeggen: ‘Yo! Aardappel, ik vind je weer leuk’. Want ik heb zijn hart al een keer gebroken en ik wil het niet nog een keer doen…

Iemand die weet hoe ik dit kan oplosssen?

Groetjes Rue

Niet doen. Er is een reden waarom jullie uit elkaar zijn gegaan ik zou gewoon met iemand anders gaan

Je was heel erg ongelukkig toen je met hem was en nu opeens nog een keer?! Waarom?

He @Rue,

Ik snap dat je het uitgemaakt hebt, en ook dat je hem weer leuk vind nu je weer clean bent!

Je zou hem hints kunnen geven. (Vaker) afspreken, vaak naar hem lachen. Weet ik veel… heb zelf geen jongens-ervaring. Ik denk dat je zelf dus wel betere dingen kunt bedenken.

Als hij er op ingaat, kun je vragen… 

Of je wacht tot hij je vraagt, wat hij miss niet doet, ik ken hem dus ik heb geen idee.

Succes hé! Met Aardappel, echt leuk bedacht, Aardappel 😂

xx LittleMe

Hey, ik heb altijd slechte relaties gehad en eigenlijk altijd het gevoel gehad nergens veilig te kunnen zijn en dus ook altijd een gigantische block had opgezet. Mijn vriend brak dat volledig af binnen een maand waardoor ik terug viel in mijn depressie etc. Etc.

Omdat hij mij zo'n veilig gevoel gaf.

Stel jezelf de vraag of hij je onzeker maakte of dat jouw gedachten dat deden. Als het het laatste is zou je goed weer een relatie kunnen nemen en moet je gewoon open communiceren waardoor je er wel samen uit komt

Sleepwell ❤️

Reageer