Vraag

Relatie

  • 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen 15. Heb ongeveer 5 jaar of meer geleden verkering gehad op de basisschool. 1x met een meisje en nog 1x met een ander meisje.


ik ben nu op zoek na een leuke meid.

Ben er wel aan toe want het is lang gelden.

En ik heb ook nog nooit gezoend of überhaupt een kus aan een meid gegeven.

Heeft iemand tips hoe ik een leuke meid kan ontmoeten ?

let me now

 

Groetjes


3 reacties

Hey,

het beste wat je kunt doen is een leuk iemand ontmoeten op school, buiten of ergens anders (voorkom social media). Probeer dan een gesprek met elkaar te voeren en kijk of jullie dezelfde interesses hebben op verschillende gebieden. En daarna gaat alles vanzelf. Als zij interesse in je krijgt, zal je dat merken en ook andersom. Begin daar mee.

 

succes!!

 

Hey,

het beste wat je kunt doen is een leuk iemand ontmoeten op school, buiten of ergens anders (voorkom social media). Probeer dan een gesprek met elkaar te voeren en kijk of jullie dezelfde interesses hebben op verschillende gebieden. En daarna gaat alles vanzelf. Als zij interesse in je krijgt, zal je dat merken en ook andersom. Begin daar mee.

 

succes!!

Ja dankjewel alleen een meid aanspreken zomaar die je niet kent is wel awkward heb je nog wat tips ? 

Ja, daar heb je gelijk in. Maar mocht er ooit een gelegenheid zijn om spontaan met iemand een gesprek te voeren, dan kan je dat zeker doen. Op school misschien of feestje kan ook. 

Reageer