Vraag

relatie

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi🤗 Ik heb een soort van vraag ofzo ja eehm geen idee. Ik ga gewoon starten…

Ik ben 15 jaar (meisje), wordt over 3 maanden 16 idk of da iets boeit. En ik heb vorig jaar een "relatie" gehad alleen hij fakete alles, dus jaa... Nu ben ik eigenlijk wel echt toe aan een echt relatie, omdat 1. Iedereen die ik ken van mijn leeftijd heeft een relatie. 2. Ik denk dat ik dan gelukkiger ben. Ja lastig uit te leggen maar laatste tijd droom ik vaak dat ik een relatie heb en daar ben in veel gelukkiger. 

Maar ja oke ik heb dus geen relatie. Doe ik iets verkeerd?? Ben ik te lelijk?? Help! Ik ben vrij hopeloos.

Beetje meer info over mezelf:

Geslacht: meisje

Leeftijd: 15

Ik val op: Jongens

Lengte: eehm denk iets van 1.65m

Cup: B

Sport: Streetdance (ik doe mee aan wedstrijden)

Hobby's: eehm ja eigenlijk wel van alles. Ik vind het leuk om gewoon rustig te chillen en netflixen. Maar ben ook avontuurlijk (vooral klimbos vind ik echt leuk)

Lichamelijke klachten: eehm ja dis een groot ding... ik ben hypermobil, heb ehlers danlos syndroom (is beetje zelfde als hypermobiliteit) Ik loop voor dit alles bij orthopeet maar das alleen voor controles en fysio. Door fysio gaat het wel veeeel beter dan 7 jaar geleden.

Eehm ja denk dat dit het wel was.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!


2 reacties

Hai

Iedereen wilt geliefd worden. Liefde is iets waar mensen naar verlangen. Dus  het is logisch dat je dat ook wilt. Om je heen kijken en als een van de weinigen in je directe omgeving single zijn versterkt dat alleen maar. 

Echter is het zo dat een relatie forceren of een relatie hebben om een relatie te hebben, zorgt voor iets wat je al hebt meegemaakt: een niet echte, niet wederzijdse relatie. En dat wil je ook niet. Daarom moet je je 2 dingen afvragen: 1. Ben ik er daadwerkelijk klaar voor op dit moment. En 2. Is er iemand die ik leuk vindt waarmee dat zou kunnen. Als je niemand leuk vindt, dan heeft het dus ook geen zin een relatie te nemen. 

Hai

Iedereen wilt geliefd worden. Liefde is iets waar mensen naar verlangen. Dus  het is logisch dat je dat ook wilt. Om je heen kijken en als een van de weinigen in je directe omgeving single zijn versterkt dat alleen maar. 

Echter is het zo dat een relatie forceren of een relatie hebben om een relatie te hebben, zorgt voor iets wat je al hebt meegemaakt: een niet echte, niet wederzijdse relatie. En dat wil je ook niet. Daarom moet je je 2 dingen afvragen: 1. Ben ik er daadwerkelijk klaar voor op dit moment. En 2. Is er iemand die ik leuk vindt waarmee dat zou kunnen. Als je niemand leuk vindt, dan heeft het dus ook geen zin een relatie te nemen. 

ja daar heb je inderdaag wel gelijk in. Op dit moment vind ik niet iemand leuk, dus ja dat heeft inderdaag geen zin. Heel erg bedankt voor je hulp

Reageer