Vraag

Relatie

  • 24 May 2020
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 17 jaar oud en heb nog geen lief gehad maar wil dit wel. Ik ben niet zo iemand dat uirgaat naar fuiven enz dus ik weet niet goed hoe ik aan een meisje kan graken. 


3 reacties

Hoi,

Je zou misschien je vrienden om hulp kunnen vragen, ik weet namelijk niet je situatie. Zij kunnen je vast wel goed tips geven. Bovendien hoef je niet per se naar een feestje te gaan om een leuk meisje te vinden, je kunt ook eens kijken op school (als die weer open gaan dan) of er een meisje is waar je vrienden mee kunt worden. Ik raad het niet aan om met dat meisje waar je vrienden mee wordt/bent een relatie te beginnen, maar dan weet je wel (als het goed ging) hoe je met meisjes om moet gaan. En zij wil je ook vast wel helpen. Dus stap 1: vrienden worden met een meisje.

          stap 2: als dat goed is gegaan weet je beter hoe je met meisjes om moet gaan en dan kun je zoeken naar een vriendin(dan is het makkelijker)

Als dat het niet makkelijker maakt kun je ook het meisje met wie je vrienden geworden bent om advies vragen. Als meisje kan zij je vast nog beter helpen. Bovendien kent ze je dan ook, dus ze kent je zwakke en sterke punten beter.

Succes!

xxAlice

Hoi alice 

Bedankt voor je reactie dit kan le inderdaad misschien helpen. Alleen zitten er op school niet veel meisjes en ik heb al rondgekeken en vind niet echt iemand. Kan je me misschien verder helpen aub.

 

Hoi,

Tja, dat is inderdaad lastig. Misschien kunnen je vrienden je verder helpen? Je zou ze kunnen vragen of ze je aan wat meisjes die ze kennen kunnen voorstellen. Anders kun je misschien je ouders vragen wat zij deden als ze graag een relatie wilden.

Ik hoop dat dit je wat meer verder helpt.

 

xxAlice

Reageer