Vraag

relatie 2 jaar leeftijds verschil

  • 21 March 2022
  • 9 reacties
  • 175 Bekeken

Badge +2

Hiii allemaal 

 

ik heb een vraag ik ben er van overtuigd dat ik 16 jaar met een meisje van 14 jaar match alleen wilt zij het niet inzien omdat er 2 jaar tussen onze leeftijd zit ik vind dat 2 jaar leeftijdsverschil zeker mogelijk en zij is bang dat ik  op m’n volgende opleiding nieuwe meiden zal ontmoeten die ik leuker ga vinden omdat hun bij leeftijd zijn heeft er iemand tips hoe ik haar kan overtuigen dat het zeker gaat werken en dat ik haar wil en niemand anders/tips

 

heel erg bedankt alvast❤️


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Gwn wat extra tijd geven... en wat meer aandacht. Op langer termijn ziet ze dan in en weet ze dat je niet weg gaat.

Badge +2

@Mirage  bedankt!

Reputatie 4
Badge +1

Heyhey! Ik zou wat vaker complimentjes geven en inderdaad wat meer aandacht. Vaak zeggen dat ze perfect voor je is en haar gewoon delen en niet geheim houden. Ik zelf zou dat heel fijn vinden en mij meer zekerheid. Zeg gewoon dat je nooit iemand anders zou willen en geef haar veel liefde. Veel succes!

groetjes, c0cootje

Badge +2

@c0cootje  bedankt voor je reactie en het meedenken 

Reputatie 1
Badge

ik ben meisje van 13 en ik heb relatie gehad met jongen nu 15 dus verschil maakt niet zoveel uit en als je laat merken dat je ook moeite voor haar doet dan krijgt ze wat meer vertrouwen.

 

veel sucses

Reputatie 3
Badge

hey ik heb al veel ervaring met meisjes en nee leeftijdsverschil maakt niet  zoveel uit maar vergeet niet dat je vertrouwen soms moet verdienen. Niet dat ik bedoel dat je het niet verdiend maar je snapt me wel hoop ik? 

 

je kan het haar duidelijk maken door zoveel mogelijk bij haar proberen te zijn en door veel met haar te willen afspreken enzo. 

 

Hoe meer je met haar doet en bij haar blijft, hoe meer vertrouwen ze gaat krijgen in je. 

 

dus nog veel succes zeg het zeker als je nog iets wil vragen.😉

Reputatie 7
Badge +17

Hoi alle tips zijn goed en ik voeg nog toe doe vooral samen dingen die je allebei leuk vind !  En dan geniet je er samen van. En denk maar eens aan later. Dan is 2 jaar verschil helemaal niks meer ;) bijv. 26-24 …

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Als je jong bent dan kan leeftijd een probleem zijn. Mn ouders verschillen 8 jaar, als je ouder bent dan is dat blijkbaar minder belangrijk. Ik zou het later ook niet erg vinden, ook al heb geen behoefte om ooit een relatie te krijgen met iemand die mijn moeder of vader had kunnen zijn.

Ik heb verkering gehad met een meisje waarmee ik 2jaar leeftijdsverschil heb. In de relatie merk je daar meestal niets van dus het maakt echt niet uit. Het is wel belangrijk dat je mentaal een beetje op hetzelfde niveau bent denk ik, niet dat de ene echt heel kinderachtig is ten opzichte van de ander.

Reageer