Skip to main content

Hey iedereen,

Ik weet van mezelf dat ik op oudere mannen val, ik heb iemand ontmoet via school en ik vind hem leuk (hij mij ook volgensmij) en donderdag gaf hij mij zijn privé nummer. 
ik heb hem die middag geappt en nu zijn we nogsteeds aan het praten. 
hij vraagt me persoonlijke vragen en hij is gewoon heel geïnteresseerd in m’n leven. 
maar het is dus dat hij 27 is en ik 14, en ja ik weet dat het een groot leeftijdsverschil is maar sommige mensen zijn getrouw met een grotere leeftijdsverschil. 
wat is jullie mening hierop?

Dat je zoals je zegt, op oudere mannen valt, daar kun je niks aan doen. Maar een relatie tussen iemand van 27 en 14 vind ik echt niet kunnen. Ik bedoel, hij is volwassen en jij bent nog minderjarig. Jullie zijn allebei op een heel andere plek in je leven dus het zal nooit een gelijkwaardige relatie zijn.  Het klopt dat er mensen trouwen die een groot leeftijdsverschil hebben maar dat zijn dan wel beide volwassenen. Dat is heel wat anders.

Op zich kan alleen app contact wel maar ik zou er toch mee stoppen als ik jou was.

 


Ik vind het niet gezond als hij interesse in jou heeft.  Een volwassen man hoort niet op meisjes van 14 te vallen. 

 

 


Hi meis, 

Dit is geen gezonde relatie en dat zal het ook nooit worden, precies wat Tim ook zegt. 

Je zou jezelf kunnen afvragen wat maakt dat je geïnteresseerd bent in een oudere man. Is dat bijv omdat je een vaderfiguur mist? Of omdat je dat spannender vindt? 

Daarnaast is het vanuit zijn kant ook niet gezond en zou je je kunnen afvragen wat maakt dat hij op zulke jonge meisjes valt. 

Kijk goed uit met dit soort dingen en maak het ook zeker bespreekbaar met je ouders/voogd. 


Hier moet je wel echt mee oppassen, vooral als je gaat afspreken, je weet nooit van voor persoon hij is.

Het is wel echt een veels te groot leeftijdsverschil, ik vind dat met het contact moet stoppen.


Reageer