Vraag

regels ouders

  • 25 June 2020
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Halloo

 

Ik ben een jonge en heb een relatie van 1.5 jaar vanaf het begin is daar de regel van de ouders door de weeks niet met je vriendje dus ik zie haar ook nooit door de weeks want dit mag niet ze vind dit zelf jammer en hebben elke dag contact en doen alles via whatsap we bellen 1x per week minimaal want we missen elkaar haar broer mag wel met zijn vrienden en dan zitten we aan het bellen en dan gaat ze er bij zitten en dat vind ik natuurlijk niet leuk want ik wil daar ook zijn maar dat mag absoluut niet 

Wie heeft dit nogmeer en kan mij helpen?

 


4 reacties

Kan je misschien vertellen waarom dit niet mag? Zijn je ouders beschermend?

Kan je misschien vertellen waarom dit niet mag? Zijn je ouders beschermend?

 

 

Ze hebben ooit eens gezegd tegen haar dat ze haar willen beschermen voor sexs enzo maar nooit met mij in gesprek geweest waarom ik haar eigenlijk niet mag zien  

Kan je misschien vertellen waarom dit niet mag? Zijn je ouders beschermend?

 

 

Ze hebben ooit eens gezegd tegen haar dat ze haar willen beschermen voor sexs enzo maar nooit met mij in gesprek geweest waarom ik haar eigenlijk niet mag zien  

En voor deduidelijkheid het zijn haar ouders mijn ouders zeggen dan ga je toch stiekem afspreken maar daar hou ik absoluut niet van ! 

 

Oooooh het zijn dus haar ouders waarvan het niet mag! Het is natuurlijk een meisje en daarvoor zijn ouders best beschermend altijd! Ga met ze in gesprek een keer. Je bent dus 17-18 jaar toch? Want je komt uit 2002.

Reageer