Skip to main content
Vraag

REAGEER VANDAAG AUB (Vriendje)

anonymous23648
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb nu 2 maanden met mijn vriend en heb het gisteren aan iemand vertelt. samen met haar ben ik zijn insta gaan stalken en kijkne wie hij allemaal volgt. Er zijn een aantal meisjes account waarover hij mij nooit heeft vertelt en een aantal 'vieze gedachtes' acc. Ik wil hem confronteren vandaag maar weet nie wat ikmoet zeggen. Ook heeft hij vorige maand een post geliked van een meisje die halfnaakt op de bank ligt. Eerder had ik hem aangesproken over zijn volgend op tiktok. Hij vertelde mij dat hij al die meisjes heeft ontvolgt etc behalve degene die ik ook ken 4 ofz. voordat ik dat kon checken had hij zijn volglijst en alles op prive gezet. ik zie der nix meer over.  wel heeft hij zijn vrienden etc over mij vertelt en post hij mij regelmatig op zij story. Alleen later zag ik dat het alleen werd gedeeld met 'goeie vrienden' wat hij heeft gekozen. is dit zodat de andere meisjes mij niet zien of wat. HELP MIJ MET HOE IK HEM MOET AANSPREKEN. of ik stuur gewoon alle screenshots met hij die de pos likes en de meisjes die hij volgt

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • 2 maart 2025

Ik zou het erover hebben als het rustig is. En vraag dan rustig voor verklaringen. Als hij die weigert te geven, red flag girl. Dan kun je beter bij hem weggaan en jezelf gelukkig maken!

Groetjes eendje

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4240 reacties
  • 2 maart 2025

Hier moet je met hem over praten. Als hij er moeilijk over blijft doen is dat idd een 🚩

anonymous23648
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 3 maart 2025

UPDATE

Dankuu voor alle reacties, ik heb hem gisteren gesproken via snap. Ik heb een screenshot gestuurd van die post die hij had geliked. hij vertelde mij dat het  van lang geleden was. Ik reageerde daarop met het is van januari. Ook zei hij dat hij gewoon alles liked van zijn feed maar hij volgd haar ook. Toen zei hij dat hij haar volgde sinds vorig jaar en weet nie meer waarom. En dat hij niet vaak op de app zit. Ik heb  hem hhierna  screenshot gestuurd van een andere meisje die hij volgde. Ik zei je volgt meerdere, hij zei: ja sommige zijn actrices, vrienden en sommige vond ik mooi. Toen zei hij dat ik zomaar iets zoek. En dat hij ook niet boos werd toen ik droomde over iemand anders. En zo ging het eff verder. Hij heeft sorry gezegd maar ikweet t niet meer. Nu appt hij 'ik hou van jou' en slaaplekker en stuurt hij snaps en ik reageer niet erop. Mijn vriendin zegt dat ik hem gewoon moet verlaten want ik zag hem ook online op een soort van datingsapp voor jongeren waar ik hem heb ontmoet. 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 529 reacties
  • 3 maart 2025

Is dat niet een beetje opdringerig om zo te gaan snuffelen in zijn account?  Achterdocht en jaloezie zijn lelijke eigenschappen.

anonymous23648
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 3 maart 2025
Diana schreef:

Is dat niet een beetje opdringerig om zo te gaan snuffelen in zijn account?  Achterdocht en jaloezie zijn lelijke eigenschappen.

het liefst zou ik het niet willen hoeven doen nee. Ik kwam er ook niet zelf mee. Het is dat degene aan wie ik het had verteld ermee kwam gewoon om te checken. Maar nu ben ik blij dat ik het toch heb gedaan want anders kwam ik er nooit achter. Ik wil dat niet. Ik wil mijn vriend genoeg kunnen vertrouwen maar dat is niet meer het geval neem ik aan. jaloezie hoeft ook niet perse negatief te zijn Diana. En ik zie het niet als opdringerig. Dit gedrag wat je omschrijft heeft mij geholpen de waarheid te vinden.

Forum|alt.badge.img
anonymous23648 schreef:
Diana schreef:

het liefst zou ik het niet willen hoeven doen nee. Ik kwam er ook niet zelf mee. Het is dat degene aan wie ik het had verteld ermee kwam gewoon om te checken. Maar nu ben ik blij dat ik het toch heb gedaan want anders kwam ik er nooit achter. Ik wil dat niet. Ik wil mijn vriend genoeg kunnen vertrouwen maar dat is niet meer het geval neem ik aan. jaloezie hoeft ook niet perse negatief te zijn Diana. En ik zie het niet als opdringerig. Dit gedrag wat je omschrijft heeft mij geholpen de waarheid te vinden.

Ik snap wel wat Diana bedoelt. Alle jongens volgen wel meiden en alle meiden volgen wel jongens. Iemand zijn post liken doe je bijna automatisch, hier zit meestal geen reden achter.  Ik heb ook een vriendin gehad, terwijl ik 10+ andere meiden volgde, denk hierbij aan bekende personen, klasgenoten, collega’s, vrienden van vroeger, vrienden van de sport, etc. En dat hij zegt dat het lang geleden is, hoeft ook niet negatief te zijn. Hij kan het ook zeggen om jou gerust te stellen. Wat het op een jongeren dating app zitten betreft…ik praat het niet goed, maar als iemand mij gaat controleren en aanspreken op elke meid die ik volg, dan zou ik ook verder kijken...

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen