Ik heb nu 2 maanden met mijn vriend en heb het gisteren aan iemand vertelt. samen met haar ben ik zijn insta gaan stalken en kijkne wie hij allemaal volgt. Er zijn een aantal meisjes account waarover hij mij nooit heeft vertelt en een aantal 'vieze gedachtes' acc. Ik wil hem confronteren vandaag maar weet nie wat ikmoet zeggen. Ook heeft hij vorige maand een post geliked van een meisje die halfnaakt op de bank ligt. Eerder had ik hem aangesproken over zijn volgend op tiktok. Hij vertelde mij dat hij al die meisjes heeft ontvolgt etc behalve degene die ik ook ken 4 ofz. voordat ik dat kon checken had hij zijn volglijst en alles op prive gezet. ik zie der nix meer over. wel heeft hij zijn vrienden etc over mij vertelt en post hij mij regelmatig op zij story. Alleen later zag ik dat het alleen werd gedeeld met 'goeie vrienden' wat hij heeft gekozen. is dit zodat de andere meisjes mij niet zien of wat. HELP MIJ MET HOE IK HEM MOET AANSPREKEN. of ik stuur gewoon alle screenshots met hij die de pos likes en de meisjes die hij volgt
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.