Vraag

rare situatie met een jongen

  • 21 February 2023
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

hey vandaag is er echt iets raar gebeurd. Ik ga het proberen uit te leggen. Ik heb een vriend waar ik nu 2 weken mee omga we zin of waren gewoon vrienden. Ik ging bij hem langs, toen heeft hij mij gezoend en vervolgens allemaal complimenten gegeven en zo lag ik even nog in zijn armen. 

 

 

toen ik naar huis ging kocht hij voor mij eerst nog snacks en bracht mij weg. Vervolgens kreeg ik later die dag een belletje van hem, dat hij erover heeft nagedacht ookal hadden we het er niet echt over gehad. Hij zei dat hij de spark niet voelde. Ik was hee; confused want hij had de move gemaakt en gevraagd om af te spreken.

 

ik weet niet echt wat enzo help


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

lastig miss heeft hij binding angs dit hoeft natuurlijk niet maar mensen die dat hebben vinden het moeilijk om zich aan iemand te hechten miss zei hij daarom wel dat hij de spark niet echt voelde. het kan natuurlijk dat hij je wel leuk vind enzo maar dat het alemaal gewoon te snel gaat. ik hoop dat het goedkomt 

Reputatie 3
Badge +1

Zoals anoniemia zegt, kan het zijn dat het allemaal te snel voor hem is gegaan. Maar het kan ook zijn dat hij eerst bepaalde dingen wilde uitproberen om te kijken hoe het voelt en om te checken of hij jou wel echt leuk vond en dat later bleek niet zo te zijn. We kunnen moeilijk iemands intenties invullen, dus je kan het altijd gewoon navragen, want hij zou best moeten begrijpen dat het best verwarrend voor jou is.

Reageer