Vraag

Rare situatie met crush idk

  • 4 February 2022
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Ik open dit topic omdat ik even wilde schrijven hoe ik mij voelde. Ik ben helemaal in de war door hoe ik met me crush omga en ik weet het gewoon even niet meer.

Dus kijk, wij appen behoorlijk veel, dagelijks, zij is nu degene die het gesprek bijna altijd start. Wij appen dan voor een uur of twee, ook als we niks meer te zeggen blijven we een beetje hangen.

Het ding is: zij negeert me op school.
Ik kan gewoon geen gesprek met haar starten. Het lukt gewoon niet. Voor de kerstvakantie ging dat vrij makkelijk, we praatten in de pauzes en in de les etc. Nu appen wij meer dan voor de kerstvakantie maar wij hebben echt niet meer dan 2 zinnen tegen elkaar gezegd op school. Ik zeg wel eens hoi wanneer ik langs haar loopt maar ze negeert me gewoon. 

Ik weet eigenlijk ook niet wat ik wil bereiken met dit topic, maar ik wilde het gewoon even delen en eventueel vragen of jullie deze situatie herkennen en of ik iets beter kan doen. 

In elk geval, bedankt voor het lezen 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Probeer wat met haar te plannen in het echt via app, dan is het moeilijk om iemand te ontwijken als hij je iets vraagt en al helemaal als jullie alleen zijn

Hey sano07,

Misschien is er iets gebeurd in de kerstvakantie waardoor ze zich anders voelt ten opzichte van jou. 

Ze vindt je nog wel leuk, dat is te merken aan het feit dat zij het gesprek begint dus dat is een goed teken.

Als ik jou was, zou ik zoals Aasqev al zegt gewoon met haar afspreken en iets na school gaan doen. Je kan dan ook voorzichtig aangeven hoe je je voelt en dan kom je er misschien ook achter wat de reden van de omslag in omgang is.

Veel sterkte.

Groeten van mij.

Reageer