Skip to main content
Vraag

rare ervaring

• February 6, 2025
  • 6 reacties
  • 548 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Gister avond zat ik op de wc met mijn piemel te spelen en ik dacht dat ik de deur op slot had gedaan maar dat was dus niet zo dus toen kwam mijn stiefzus binnen we zijn trouwens allebij 14 en ze kwam binnen maar had niet door dat ik op de wc zat (deur gaat open naar de wc dus dan zie je de wc niet) dus ze deed haar broek en onderbroek omlaag en ging dus zitten op mijn schoot en ik was net klaargekomen  dus was niet meer  hard maar dat werd ik wel weer gelijk en dat merkte ze ook want ze gaf een hard kreun aan omdat mijn piemel een soort van over haar vagina vreef daarna zij ze niks en liep ze weg. Maar mijn vraag is nu moet ik nog iets erover tegen haar zeggen of het gewoon laten (is het raar dat je een stijve krijgt als je stiefzus op je schoot zit zonder onderbroek en broek)

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 6, 2025

En dan had je nog geluk dat ze niet over je heen plaste toen ze zomaar bij jou op schoot kwam zitten.

Wilde ze geen seks, nu jullie daar toch al zo intiem zaten?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 7, 2025

Dat weet ik niet maar we waren sowieso niet alleen thuis dus dat zou niet kunnen (ik vond het wel lekker dat ze op schoot zat

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 7, 2025

Ik zou het een keer met haar erover hebben met zn tweeën en het niet aan andere nog vertellen 

Het is zeker niet raar dat je een stijve kreeg van je stiefzus. Ten eerste als je zat te masturberen was je al geil en als dan een neem ik aan lekkere meid naakt op je schoot gaat zitten en je haat vagina aanraakt is dat zeker niet raar. 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • February 7, 2025

Heel eerlijk? Dit lijkt mij een (té) mooi verzonnen verhaal.

Dat ze de wc opkomt en je niet direct ziet, dat zou nog kunnen hoewel ik denk dat jij uit automatisme meteen iets zou zeggen of roepen als je zo zit. Dat is een reactie die iedereen zou hebben.

Maar de rest lijkt mij echt uit een sprookjesboek voor volwassenen gekopieerd.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 7, 2025

Ik zou het een keer met haar erover hebben met zn tweeën en het niet aan andere nog vertellen 

Het is zeker niet raar dat je een stijve kreeg van je stiefzus. Ten eerste als je zat te masturberen was je al geil en als dan een neem ik aan lekkere meid naakt op je schoot gaat zitten en je haat vagina aanraakt is dat zeker niet raar. 

Reageer jij nu op je eigen topic? 

Is het trouwens niet de 2de keer dat je dit verhaaltje opdist omdat het de eerste keer verwijderd werd door de moderatoren ?

• February 7, 2025

idd hetzelfde nep verhaal dat er al een keer afgehaald werd. En ja hij reageert op zijn eigen topic !! 

Het is om tuureluut van te worden. 

Kunnen we hier een beetje serieus blijven …………………………………………….

En over de m*d*r*t*r*n durf ik niks meer te zeggen