Skip to main content
Vraag

random zoenen

• May 19, 2025
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey, 

Afgelopen zaterdag was ik bij mijn vriendin toen ik samen met mijn vriendin de auto aan het schoonmaken was. Ik was gebukt bezig met het stofzuigen van de binnenkant, geconcentreerd op elk hoekje. Ondertussen was zij de buitenkant aan het poetsen, maar op een gegeven moment merkte ik dat ze dichterbij kwam. Zonder iets te zeggen legde ze haar emmer neer, stapte achter me en sloeg haar armen om me heen. Haar handen gleden speels naar mijn borsten terwijl ze me van achteren kuste, onverwacht maar opwindend. Ik voelde haar adem in mijn nek, haar lichaam tegen het mijne gedrukt. Misschien werd ze opgewonden van het moment – of van hoe ik daar bezig was met stofzuigen. Hoe dan ook, het was duidelijk dat er een vurige spanning tussen ons hing dus ik vraag mij af vind ze me leuk of niet en hoe kan ik dit het beste vragen aan haar?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 20, 2025

Ik zou gewoon een keer met haar praten. kies dan wel eerst een ander onderwerp, maar vraag het dan. Als ze niet wil antwoorden zou ik dit wel respecteren. Dat hoort wel bij vriendschap.

Bedenk ook goed wat jij wil, vind jij haar leuk? Als dit zo is kun je vragen of ze jou ook leuk vind.

Als jij haar niet leuk vind, zeg het dan eerlijk en zeg niet ja omdat je het anders zielig vind.

Je kan het! Suc6!

Xxx

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Ik zou het gewoon bij haar neerleggen, haar vertellen wat jij van de situatie en van haar vind, en dan gewoon vragen hoe zij hierover denkt!