Skip to main content
Vraag

Random vragenlijstje (voor jongens en meisjes)

• August 6, 2026
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo! Ik dacht ik maak weer een leuk vragenlijstje. Ik beantwoord hem ook. Hier zijn ze:

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school?

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af?

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test?

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend?

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)?

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie?

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes?

Houd je van vis?

Vraag voor jongens: Wat vinden jullie van meiden die strakke kleren dragen zoals: topjes, strakke T-shirts, korte strakke broekjes?

Vraag voor meiden: Wat vinden jullie van jongens in sportkleren?

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag?

McDonald's, KFC of BurgerKing?

Hoe zie je je perfecte date voor je?

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek?

Oke dit waren alle vragen die ik tot nu toe kon bedenken hopelijk vonden jullie ze leuk😊

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden?

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

Hallo! Ik dacht ik maak weer een leuk vragenlijstje. Ik beantwoord hem ook. Hier zijn ze:

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school? Nee totaal nie, als ik flirt is het echt maar met 1 iemand

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af? Meestal flirt ik nie voor de grap, als ik met iemand flirt dan vind ik die gene wel echt aantrekkelijk

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test? Nee eigenlijk niet

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend? Niet snel, heel af en toe maar meestal zit er wel een betekenis achter 

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)? Ja ik heb dat echt super vaak

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie? Ja

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes? Geen idee, Heb dr teveel gebruikt

Houd je van vis? Ja, Behalve van Tonijn de rest lust ik opzicht wel

Vraag voor jongens: Wat vinden jullie van meiden die strakke kleren dragen zoals: topjes, strakke T-shirts, korte strakke broekjes? Opzicht wel leuk, ookal zegt uiterlijk niet alles. En ze moeten het niet dragen om echt alleen maar hun lichaam te showen dan vind ik het namelijk niks

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag? Ja, meestal eet ik waterijsjes of een bak stratciatela ijs (of hoe je dat ook schrijft haha)

McDonald's, KFC of BurgerKing? KFC of Mac 

Hoe zie je je perfecte date voor je? Mijn perfecte date is gezellig samen naar de bioscoop of ergens wat drinken in de stad samen en daarna in de avond zonsondergang kijken met zn tweeën 

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek? De dood van iemand uit mijn familie, de dag daarna bleek die gene overleden te zijn en precies door de manier hoe ik dacht dat het zou gaan 

Oke dit waren alle vragen die ik tot nu toe kon bedenken hopelijk vonden jullie ze leuk😊

Houd van jou vragenlijsten 😊

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden? Geen idee eigenlijk 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 6, 2026

Hallo! Ik dacht ik maak weer een leuk vragenlijstje. Ik beantwoord hem ook. Hier zijn ze: En ik beantwoord ze nu ook.

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school? Geen idee eigenlijk

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af? Ik flirt wel voor de lol of gewoon voor de leuk, maar als ik diegene niet leuk vind en hij nemet het serieus haak ik wel af.

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test? Heel raar antwoord, maar ikben getest heel vreemd en kan het niet verklaren haha.

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend? Als ik het wil zou ik het gewoon doen ook.

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)? Ja echt vaak heel eng, want meestal stop ik dan met wat ik doe kijk naar voren in het niets en denk wacht eens dit heb ik weleens eerder meegemaakt.

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie? Redelijk heb ik heel vaak gelijk en kloppen mijn theorieën of waar ik aan denk wel.

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes? ​​​​​​ Ik zie wel hoe je naar me kijkt je ogen liegen niet.

Houd je van vis? Nee ik haat het ik vind het zelf heel goor en dan vooral zalm ik moet er altijd van spugen en kokhalzen bah.

Vraag voor jongens: Wat vinden jullie van meiden die strakke kleren dragen zoals: topjes, strakke T-shirts, korte strakke broekjes?

Vraag voor meiden: Wat vinden jullie van jongens in sportkleren? Ik vind dat wel prima, maar als het voetbal shirts zijn hou ik meer van die rode, witte, zwarte, lichtblauwe kleuren geen idee van welke clubs dat zijn ofzo maar ik houd niet van hele opvallende kleuren.

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag? ​​​​​​Ahem Ahem.... ik eet waterijsje, maar Ahem 4 ahem 5 of ahem 6 per dag ahem ahem......... Is gewoon lekker

McDonald's, KFC of BurgerKing? KFC en McDonald's Burgerking vind ik ook lekker, maar die 2 vind ik het beste

Hoe zie je je perfecte date voor je? Gewoon lekker wat gaan drinken in de stad. En naar het strand gaan.

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek? Ja ik zocht 2 weken geleden wat op over players en hoe ik ze kon herkennen, of wat ik tegen ze kon doen om mezelf te beschermen omniet geplayed te worden, en hoe ik ze aan het lijntje kan houden en de rollen kan omdraaien. Maar nu laar dagen geleden heb ik een online player ontmoet. En serieus ik was bijna verleid,  maar praat nog steeds met hem, want zo houd ik hem aan het lijntje.

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden? Ik ga zowieso nog wat andere maken😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Groetjes Spiceyy❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 7, 2026

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school?

Nee zo ben ik zeker niet 

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af?

Nee ik zou alleen flirten als ik het oprecht meen

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test?

Weet ik niet zo goed

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend?

Nee 

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)?

Ja soort van wel

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie?

Soms wel soms niet

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes?

Niks flirten is niets voor mij ig

Houd je van vis?

​​Ja dat is een uitzondering op mijn vegetarische dieet😉 ik kan vissticks en kibbeling niet weerstaan xd

Ik antwoord op allebei ;)  maar nee dat vind ik eigenlijk niet zo 

Prima toch

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag?

Ja gewoon af een toe een ijsje, max 1 per dag

McDonald's, KFC of BurgerKing?

Gele M natuurlijk 

Hoe zie je je perfecte date voor je?

Op het strand picknicken ofzo🤣

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek?

Weet ik niet precies daar moet ik over nadenken,  zal later antwoord geven

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden?

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Liefs

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 7, 2026

@Yusa Ik houd zelf ook van vissticks en kibbeling. Dat is de enige vissoort dat ik wel lekker vind haha😂. Gelukkig heb je niet zoals ik sen verslaving aan waterijsjes, want Ahem ik eet er echt te veel haha....…

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥