Skip to main content
Vraag

Random vragenlijstje (voor jongens en meisjes)

• August 6, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo! Ik dacht ik maak weer een leuk vragenlijstje. Ik beantwoord hem ook. Hier zijn ze:

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school?

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af?

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test?

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend?

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)?

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie?

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes?

Houd je van vis?

Vraag voor jongens: Wat vinden jullie van meiden die strakke kleren dragen zoals: topjes, strakke T-shirts, korte strakke broekjes?

Vraag voor meiden: Wat vinden jullie van jongens in sportkleren?

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag?

McDonald's, KFC of BurgerKing?

Hoe zie je je perfecte date voor je?

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek?

Oke dit waren alle vragen die ik tot nu toe kon bedenken hopelijk vonden jullie ze leuk😊

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden?

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

1 reactie

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

Hallo! Ik dacht ik maak weer een leuk vragenlijstje. Ik beantwoord hem ook. Hier zijn ze:

Ben je zo'n iemand die met veel jongens/meisjes flirt en gelijk naar de volgende gaat op een feestje of op school? Nee totaal nie, als ik flirt is het echt maar met 1 iemand

Als je met iemand flirt voor de grap of leuk en het word serieus haak je dan meteen af? Meestal flirt ik nie voor de grap, als ik met iemand flirt dan vind ik die gene wel echt aantrekkelijk

Geloof je in het Lot en dat het ooit mensen kan verbinden of je uit test? Nee eigenlijk niet

Kus je met mensen zonder dat het wat betekend? Niet snel, heel af en toe maar meestal zit er wel een betekenis achter 

Heb je ooit een déjà vu gehad (dus zegmaar je droomd wat en dan maak je het ook echt mee)? Ja ik heb dat echt super vaak

Heb je vaak gelijk met dingen/heb je een sterke intuïtie? Ja

Wat is jouw favorieten flirt zinnetje/zinnetjes? Geen idee, Heb dr teveel gebruikt

Houd je van vis? Ja, Behalve van Tonijn de rest lust ik opzicht wel

Vraag voor jongens: Wat vinden jullie van meiden die strakke kleren dragen zoals: topjes, strakke T-shirts, korte strakke broekjes? Opzicht wel leuk, ookal zegt uiterlijk niet alles. En ze moeten het niet dragen om echt alleen maar hun lichaam te showen dan vind ik het namelijk niks

Vraag voor meiden: Wat vinden jullie van jongens in sportkleren?

Eet je ijs thuis zoals: waterijsjes, bak ijs of ijs dat gebaseerd is op melk en hoeveel eet je er per dag? Ja, meestal eet ik waterijsjes of een bak stratciatela ijs (of hoe je dat ook schrijft haha)

McDonald's, KFC of BurgerKing? KFC of Mac 

Hoe zie je je perfecte date voor je? Mijn perfecte date is gezellig samen naar de bioscoop of ergens wat drinken in de stad samen en daarna in de avond zonsondergang kijken met zn tweeën 

Vertel een absurd verhaal waar je ooit over nagedacht had en het in het echt gebeurde of heel erg op leek? De dood van iemand uit mijn familie, de dag daarna bleek die gene overleden te zijn en precies door de manier hoe ik dacht dat het zou gaan 

Oke dit waren alle vragen die ik tot nu toe kon bedenken hopelijk vonden jullie ze leuk😊

Houd van jou vragenlijsten 😊

Hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden? Geen idee eigenlijk 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥