Skip to main content
Vraag

Random vragenlijst (voor jongens en meisjes)

• August 6, 2026
  • 5 reacties
  • 23 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke daar ben ik weer! Ik dacht ik maak weer eens een leuk vragenlijstje over random dingen😂. Ik ga ze ook beantwoorden, maar hier komt ie:

Zing je in de douche?

Wat is je favorieten plek waar je zit in jouw kamer?

Ga je naar feestjes die georganiseerd worden in jouw stad of naar schoolfeesten? (!zeg niet welke stad!)

Wat is jouw favorieten outfit die je draagt op feestjes?

Als je naar feestjes gaat wat draag je meestal?

Heb je weleens je drankje gedeelt met iemand op een feestje?

Heb je weleens gezoend op een feestjes.

Heb je weleens geflirt op een feestje 

Oke hopelijk vonden jullie deze vragen leuk😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

5 reacties

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

Oke daar ben ik weer! Ik dacht ik maak weer eens een leuk vragenlijstje over random dingen😂. Ik ga ze ook beantwoorden, maar hier komt ie:

Zing je in de douche?

Zeker weten, zonder zingen in de douche is het geen geslaagde douchebeurt 

Bij mijn Fretten 

Ga je naar feestjes die georganiseerd worden in jouw stad of naar schoolfeesten? (!zeg niet welke stad!)

Ja, maar het zijn meestal tentfeesten 

Gwn causal eigenlijk 

Spijkerbroek met Voetbalshirt

Doe ik heel vaak

Jup (iets te vaak haha)

Ja 

Waren weer leuke vragen Spice 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 6, 2026

Oke daar ben ik weer! Ik dacht ik maak weer eens een leuk vragenlijstje over random dingen😂. Ik ga ze ook beantwoorden, maar hier komt ie: En ik vul hem nu in😊

Zing je in de douche? Ja altijd zegmaar en dan zegmaar echt de meest random nummers of mijn favorieten haha😂

Wat is je favorieten plek waar je zit in jouw kamer? ​​​​​​Bij de verwarming of bij mijn bureau denk ik.

Altijd ik ben wel in voor een feestje, maar die schoolfeesten zijn echt saai hoor geen leuke jongens om mee te flirten.

Wat is jouw favorieten outfit die je draagt op feestjes? Gewoon als het een chique gala is lange satijnen jurken enzo en op normale feestjes een korte spijkerbroekje en een topje

Als je naar feestjes gaat wat draag je meestal? Meestal korte jurkjes of mooie lange gala jurken met een hoge spleet

Heb je weleens je drankje gedeelt met iemand op een feestje? Nope niemand komt aan mijn Ice Tea haha😂. Alleen als je een hele leuke en knappe jongen bent.

Heb je weleens gezoend op een feestjes. Nee er zijn geen leuke types wil wel weleens een keertje doen hoor.......

Heb je weleens geflirt op een feestje Nee ik denk van niet, maar ik heb wel voor de grap voor een vriendin een snap proberen te regelen met een gast die ze lelijk vond haha😂

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Ik ga zowieso nog wat meer vragenlijstje maken😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 6, 2026

Zing je in de douche?

Zeker weten, zonder zingen in de douche is het geen geslaagde douchebeurt 

Bij mijn Fretten 

Ja, maar het zijn meestal tentfeesten 

Gwn causal eigenlijk 

Spijkerbroek met Voetbalshirt

Doe ik heel vaak

Jup (iets te vaak haha)

Ja 

Waren weer leuke vragen Spice 

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Weet je echt grappig dat je ook van feestjes houd. Ik houd er persoonlijk ook heel veel van. Het zou wel denk ik leuk zijn geweest als we elkaar in het echt ontmoet hadden. Ik denk dat we dan op feestjes vast de grootste lol zouden hebben haha, maar ja de kans is heel klein dat we elkaar zouden ontmoeten. Of het Lot moet het maar zo bepalen, maar ja dat betwijfel ik haha😂

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

(Hoop dat je trouwens een leuke dag had ​@ANO.NIEM)

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2026

Hahaha ja dat lijkt me oprecht wel leuk. Volgens mij zouden we ons prima vermaken samen op een feestje. En wie weet, misschien kruisen onze wegen ooit nog wel. Zou best grappig zijn als we hier later om kunnen lachen. 😄

Van wat voor feestjes hou je het meest eig ​@Spicey Girl 

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 6, 2026

Hey ​@ANO.NIEM zou je weer eens een vragenlijstje kunnen maken die ik weer eens kon beantwoorden die vorige van jou was best leuk om erover na te denken. Wat denk jij?

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥