Skip to main content

Hallo mensen,

Lang geleden dat ik heb getypt hierop. Er is zojuist iets fkng raars gebeurd! Ik ben een jongen van 14 en een van mijn beste vrienden een meisje van 14 stuurde mij zojuist het bericht: Ik moet je iets vertellen. Toen moest ik het raden. maar het ding is, is dat ik een soort van verliefd op haar ben tegen mijn eigen wil in. Want ik vind haar heel aardig enzo maar aan de andere kant wil ik geen verkering met iemand uit mijn vriendengroep. In ieder geval  ik moest raden wat ze bedoelde en ik had zo'n vermoeden dat ze ging zeggen dat ze me leuk vind. Ik probeerde de vraag een beetje te ontwijken want ik wilde zeggen: Ben je verliefd op me? Maar ik was bang dat dat toch niet zo was en dat ik dan mijn vriendschap verneukte. Toen zei ze uiteindelijk letter voor letter: ik verveel me... dit zegt ze heel vaak maar dit was een erg raar tijdstip en een erg rare manier om zo'n gesprek te beginnen. Ik zit nog steeds helemaal te trillen omdat ik... ik weet niet waarom. In ieder geval kan iemand mij pls helpen! Jongen, meisje maakt niet uit!

Thnx!🙂

Lieverniet

Btw direct hierna zij ze dat ze gong slapen

Hoi

Een vriendin zei dat ze je wat moest vertellen, jij dacht dat er een liefdesverklaring aankwam, maar toen zei ze dat ze zich verveelde. Jij hebt gevoelens voor haar, maar geeft er de voorkeur aan geen relatie aan te gaan binnen de vriendengroep. 

Zou het kunnen dat dit meisje je uit verveling dat berichtje stuurde? Misschien wist ze niet meer wat te doen, en dacht ze je wat spanning te bezorgen. Het zou evenwel kunnen dat ze daadwerkelijk gevoelens voor je had, maar dat ze op het laatste moment onzeker werd, en dan maar zei dat ze zich verveelde. 

Ik weet niet wat haar bedoeling was. Als het ook voor jou een raadsel blijft, kan je haar er gerust op aanspreken. Op die manier heb je zekerheid, en hoef je je niet meer af te vragen wat er aan de hand is. 

Gr. Kenshin

Dankjewel voor de hulp Kenshin!!

Hallo lieverniet :)

Inderdaad als verveling ofzo.

6 maanden geleden was ik ook verliefd op een meisje en dacht ik dat ze het ging zeggen omdat ze zei '’ik moet iets heel belangrijks zeggen'’’en toen bleek dat ze honger had… :joy:

-TheMightySlayer <3

TheMightySlayer,

Dat is inderdaad wel heel naar maar het dong in mijn geval is, is dat ik niet zeker weet of ik wel echt verliefd op haar ben maar ik werd wel heel zenuwachtig of

Reageer