Hallo mensen,
Lang geleden dat ik heb getypt hierop. Er is zojuist iets fkng raars gebeurd! Ik ben een jongen van 14 en een van mijn beste vrienden een meisje van 14 stuurde mij zojuist het bericht: Ik moet je iets vertellen. Toen moest ik het raden. maar het ding is, is dat ik een soort van verliefd op haar ben tegen mijn eigen wil in. Want ik vind haar heel aardig enzo maar aan de andere kant wil ik geen verkering met iemand uit mijn vriendengroep. In ieder geval ik moest raden wat ze bedoelde en ik had zo'n vermoeden dat ze ging zeggen dat ze me leuk vind. Ik probeerde de vraag een beetje te ontwijken want ik wilde zeggen: Ben je verliefd op me? Maar ik was bang dat dat toch niet zo was en dat ik dan mijn vriendschap verneukte. Toen zei ze uiteindelijk letter voor letter: ik verveel me... dit zegt ze heel vaak maar dit was een erg raar tijdstip en een erg rare manier om zo'n gesprek te beginnen. Ik zit nog steeds helemaal te trillen omdat ik... ik weet niet waarom. In ieder geval kan iemand mij pls helpen! Jongen, meisje maakt niet uit!
Thnx!
Lieverniet