Skip to main content
Vraag

raar antwoord op vraag mening over sex

• May 18, 2025
  • 9 reacties
  • 323 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey dus ik ben n guy van 17 en heb m'n vriendin (18) van toen 8 maand gevraagd hoe zij dacht over n keer sex hebben, gwn om haar mening te weten over hoe zij erin staat. Daar kwam alleen een antwoord uit waarvan ik niet echt weet wat ik ermee moet doen. Ze zei nml kort samengevat dat ze niks nieuws doet als ze nuchter is. Basically hoe ik dit begrijp is dat ze alcohol op moet hebben wil ze het de 1e x proberen. Begrijp ik dit verkeerd ofzo of ben ik gwn veelste naief? We zijn allebij nog maagd btw.

Ey alvast bedankt voor reacties

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 19, 2025

Ja zo ik ook zo begrijpen, ja.  Dom idee want de eerste keer seks is toch zo’n grote stap dat je die het beste nuchter doet.  De wil moet van jullie beiden komen, niet vanuit de fles.

Ik wil niet rottig doen, maar als ze alleen seks met je wil als ze onder invloed is, is er misschien toch iets mis met jullie relatie.

• May 19, 2025

Ik ben het (weer) met Diana eens. Het is een vaag, raar antwoord. Je sekst niet om er niks van mee te krijgen, dat is (vind ik) heel raar! Zeker je eerste keer

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 19, 2025

nee oke ik snap jullie kanten idd wel, maar ik heb ‘t d’r vandaag nog ff na gevraagd en ze zei dat ze niet bedoelde straal bezopen, maar gwn iets tegen de zenuwen. (waar ik wel iets in kan vinden opzich). Wat ik dan wel weer merk dat als ze ook maar een heel klein beetje drank op heeft dat ze een stuk sneller aanhankelijk word enz. Als jullie me snappen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 19, 2025

Heey,

Ik herken dit wel een beetje en zeg dit uit ervaring: als iemand alleen seks wil proberen met alcohol op, is dat meestal een teken dat ze er nuchter (nog) niet klaar voor is. En geloof me, je wil echt dat je eerste keer met iemand gebeurt terwijl jullie er allebei volledig bewust en comfortabel mee zijn.

Ik heb zelf meegemaakt dat het niet helemaal goed voelde achteraf omdat er drank bij kwam kijken. Geen drama, maar toch spijt dat het niet gewoon in een nuchter en echt intiem moment gebeurde. Dus ik zou zeggen: praat er nog eens open met haar over, zonder druk. Vraag hoe ze zich voelt en of ze er klaar voor is, ook zonder alcohol.

Succes, Ellen xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 19, 2025

Ja zo ik ook zo begrijpen, ja.  Dom idee want de eerste keer seks is toch zo’n grote stap dat je die het beste nuchter doet.  De wil moet van jullie beiden komen, niet vanuit de fles.

Ik wil niet rottig doen, maar als ze alleen seks met je wil als ze onder invloed is, is er misschien toch iets mis met jullie relatie.

En kijk nog ff een klein beetje context voor deze specifiek. Ze zei dat ze wel wilde maar t heel spannend vind

• May 19, 2025

nee oke ik snap jullie kanten idd wel, maar ik heb ‘t d’r vandaag nog ff na gevraagd en ze zei dat ze niet bedoelde straal bezopen, maar gwn iets tegen de zenuwen. (waar ik wel iets in kan vinden opzich). Wat ik dan wel weer merk dat als ze ook maar een heel klein beetje drank op heeft dat ze een stuk sneller aanhankelijk word enz. Als jullie me snappen.

… dat klinkt al heel anders… En dan snap ik het misschien wat meer. Goed dat je het gevraagd hebt: dat is een dikke plus (voor een jongen hahha)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 19, 2025

… dat klinkt al heel anders… En dan snap ik het misschien wat meer. Goed dat je het gevraagd hebt: dat is een dikke plus (voor een jongen hahha)

Hahaha thanks, dacht dat dat een beter idee was als 'm dr gwn zomaar indrukn

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 20, 2025

Ik snap dat ze nerveus is, misschien ook wel wat bang.  Maar dat wegdrinken is echt een slecht idee, ze moet zich volledig bewust zijn van wat ze doet.  Dat ze zelfs na een klein beetje alcohol meteen veel ‘aanhankelijker’ wordt, wijst er misschien op dat ze niet zo goed tegen drinken kan en dat haar grenzen snel vervagen.  Jullie wachten beter nog even met de Eerste Keer tot ze zich veilig genoeg voelt om het helemaal nuchter te doen.

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Hee, ik snap dat je het lastig vindt! Het klinkt alsof ze zich misschien wat veiliger voelt met alcohol, maar dat hoeft niet te betekenen dat het zo móet. Het belangrijkste is dat jullie allebei echt klaar zijn en je er goed bij voelt, zonder druk. Praat er samen rustig over en zorg dat het voor jullie allebei fijn en veilig is. 💗