problem met een vriendin

  • 27 May 2020
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

hoi ik ben appeltaartje123 ben nieuw hier ik heb een vraagje ik vindt dus een meisje superleuk maar sommige gaan me dan raar aan kijken van ga jij met haar zon gezicht dan en dat vindt ik iritant 

we chatten elkedag met elkaar en soms zeggen we intieme dingen 

maar daar zit ik dus mee en vindt ik gewoon jammer hebben jullie tips hoe ik dit moet aanpakken 

alvast bedankt voor jullie reacties mvg appeltaartje123


5 reacties

heeeyy appeltje!!(;

Nou om te beginnen, je kunt  niks  doen tegen wat ANDERE MENSEN  doen. Je hebt alleen je EIGEN daden in handen. Dus waarom zal je dat meisje laten gaan als je haar leuk vindt? Mensen gaan altijd praten, als jij maar gelukkig bent toch? Ik zal wel meer aan jezelf vertrouwen werken, want een relatie is niet makkelijk..

Ligt natuurlijk ook aan hoe oud je bent.

En wat zie je nou eigelijk in dat meisje, naast dat het gezellig is? 
Ik zou daar is over na denken, een relatie is geen spel. Ook  niet als je jong bent dan is het namelijk tijdverspilling(:

Nou om te beginnen je kunt er niks tegen doen, wat anderen mensen doen* 
Klopt die zin nou🤣?

Badge

hey appelflap oor :joy:

ik ben 14 jaar word 15 dus word wel ff weer tijd om een relatie tekrijgen 

ik heb vroeger niet zo,n chill school jeugd gehad en daarom is mijn zelfvertrouwen naar achteren gegaan 

maar gaat al stukken beter hoor! je heb gelijk schijt hebben aan anderen en doen tnx voor je tip man ? vrouw 

mvg appeltaartje123

 

Badge

de zin klopt rede;ijk hahahah:joy:

hahah meisje ja, ik ben ook 14 bijna 15(;

Alleen ja persoonlijk, heb nooit een relatie gehad. Is niet nodig in mijn ogen, maar je mag doen wat je wilt toch. 
Alleen als je verteld dat je het eerst niet makkelijk had op school, misschien wel door pesten? Of iets anders. Dan zal ik daar eerder aan werken. Ze zeggen toch, je kunt niet van iemand houden als je niet van jezelf houdt? En dat is echt zo, je kunt echt afhankelijk zijn van een persoon, wat je nog meer onzeker maakt.. En dat je niet wilt dat je zo een iemand verliest. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar.. gebeurt echt vaak. Grote kans..Maar das een voorbeeld wat er vaak gebeurt, hiernaast is dr genoeg wat er bij komt kijken als je zelfvertrouwen zwak is.
 

Reageer