Het gaat heel raar eraan toe…
Ik heb al een relatie met mijn vriendin die ik eerst langzaam maar ook snel haar leuk vond enzo, en wat later gezegt dat ik op haar ben enzo, en ze is echt, niet nep.
Ze woont in Thailand enzo, dat zie ik op haar acc, maar oke.
Ik houw echt van haar als wat, ik maak filmpjes voor haar van haar vaak en soms Ik met haar erbij op Likee dat ik het post.
En ze is stapel op me ook.
Haar ouders waren eerst kwaad op haar eerst enzo met me zijn ofzo zoiets maar die hadden echt de DOMSTE redenen bedacht om zo met haar te zijn.
Haar ma zei enzo tegen me op haar tel dat ik slechts maar 4 of 5jaar met haar mag zijn maar dan moet ze trouwen met haar neef! GOOR, en die neef vond het goed zelfs! SLAAT NERGENS OP JA!!! Die familie van haar is raar opzich, en de regel is dat je HELEMAAL niet eens mag trouwen met je Neef.
Dat is de regel in de wet in Thailand!
En haar ma zei van ook dat ze met haar man gaat overleggen wat, ze zei iets dat ze iets mij niet wilde vertellen maar oke.
En ik ben gewoon het het voordeel, mijn (ouders) dat weten ze al ook van wat er is gebeurd, ze zeggen meer van als ze tenminste met me gaat Facetimen ofzo dat het echt is wat er gaat gebeuren zoiets.
Maar ze zei dat haar ouders mag niet ofzo, niet echt de echte redene gehoord maar ik ga gewoon blijven vragen zoiets, alleen ALS het het met moeite word gedaan ofzo om toch met videobellen met me te gaan praten enzo.
Maar oke andere kant hebben mijn (ouders) gezegt dat ze niet mee eens zijn met die rare (deal) wat eigenlijk het nooit er moest zijn geweest.
Zo zie ik dat ze een deal wilde sluiten de ouders van mijn vriendin.
Maar oke ander probleem vertel ik later.
En mijn vrienden vinden het allemaal echt belachelijk die (deal) enzo.
En ze zijn erg blij voor me wie ik ben en mij steunen ik en mijn vriendin samen.
Ik was toch als eerste van plan met mijn vriendin te gaan trouwenvoordat haar ouders opdoken enzo over die belangrijke (deal)hahahahaa.
Ik leg later de ander gedoe uit.