Skip to main content

Ik heb dus een probleem ik heb zegmaar eerst een soort flow met meisje en wel gezellig enzo maar niks meer we wouden binnenkort gaan afspreken alleen nu is er dus nog een meisje gekomen of iedergeval ik zocht wat contact en daar heb ik jet eigenlijk leuker mee en vind ik ook veel knapper maar nu heb ik 2 vragen

  1. hoe ga ik dit het beste oplossen
  2. ben ik een player

Nouja er zijn 2 meiden die je wel ziet zitten, je weet niet of ze jou ook heel erg zien zitten, je vindt de 1 duidelijk leuker dan de ander, dus lijkt me logisch wat je gaat doen: je gaat met alle 2 wat doen. Het liefst eerst met het tweede meisje, daarna met de eerste. En als je de indruk hebt dat ze je allebei zien zitten, moet je kiezen. Je kan namelijk iemand niet aan het lijntje blijven houden, beetje een dick-move, een player-move 


Heyy

Op zich ben je nu niet een player. Als je met beide gaat daten en een relatie hebt wel. 

In jouw geval denk ik dat je best de 2 kiest. Die vind je overduidelijk leuker. 

Groetjs


Ja alleen het kutte is ik ga morgen met die eerste afspreken en ja ik weet niet of ik zin heb en wat ik het beste kan doen weten jullie dat

 


Ja alleen het kutte is ik ga morgen met die eerste afspreken en ja ik weet niet of ik zin heb en wat ik het beste kan doen weten jullie dat

 

Een excuus verzinnen... Niet gaan is pijnlijk, wel gaan maar weten dat jij niet dezelfde energie en liefde erin stopt als zij is pijnlijker 


Daar heb je een punt ja maar zoiets face tot face zeggen waarderen meiden toch meer?

 


Daar heb je een punt ja maar zoiets face tot face zeggen waarderen meiden toch meer?

 

Klopt, maar ik weet natuurlijk niet hoe serieus dr 'flow' is. Als het eigenlijk gewoon 1 of 2x afspreken was en dat was het, maakt het niet zoveel uit, als het eigenlijk een relatie was zonder het een relatie te noemen (dat is wat flow eigenlijk is), dan moet je het vooral ftf zeggen


Reageer