Vraag

praten met mensen

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dus van jongsaf aan niet goed in praten met mensen, ik was altijd onzeker, zenuwachtig en dat soort dingen. Nu kan ik wel met jongens praten, maar al ga ik met meiden praten klap ik dicht. Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand gewoon tips, want het is echt fucking irritant.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

hoi, ik heb dit totaal niet en dus kan ik je tips geven

bij jongens had ik dit niet echt… ik deed altijd gewoon aardig en wachte af om te kijken wie ik aardig vond… dan ging ik kijken wat hij leuk vind en naar weer zijn vrienden. opdenduur wist ik wat ik moest doen om vrienden met hem te worden.

 

bij meisjes had ik dit wel. bang,verlegen en constant dichtklappen. ik ondekte door te kijken naar me vrienden wat die van mij vonden… ik was blijkbaar (en daar deed ik me best voor) grappig gezien. ik gebruik altijd humor om me uit zulke situaties te kletsen zodat meisjes je neutaal of aardig vinden

maar wat je MOET weten is dat het IEDEREEN kan DENKEN OVER JOU ZOALS ZE WILLEN maar het gaat om JOU.

heb schijt aan wat mensen over je denken want dan klap je niet meteen dicht… gewoon schijt aan mensen.. aan ze lekker roddelen, laat ze lekker hun mening hebben… het gaat om jou.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

BIGBRO

Hey BigBrother.

Super bedankt, ik heb eigenlijk niks meer te zeggen dan bedankt en ik zal onthouden wat je hebt gezegd.

 

Reageer