Praten met jongens

  • 28 February 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal!!

Ik heb dus een crush op een jongen. Wanneer we op Instagram met elkaar is hij heel lief. Hij reageert vaak op mijn verhaal en ik op zijne. Hij is letterlijk zo leuk. Vies bruin/blond haar, blauwe ogen en een super leuke kledingstijl. Laats vroeg ik hem of hij naar de hangplek gaat waar veel kinderen van onze leeftijd heen gaan (ik zeg even niet wat t precies is zodat niemand erachter kan komen hihi) hij zei van niet. De volgende dag ging ik daarheen en was hij er- :/. Hij zei nerveus: “Ik ben toch gekomen!”. Misschien wou hij niet dat ik met hem er heen ging maar ja. Paar dagen daarvoor vroeg ik om af te spreken met hem en hij zei: “YESSS”. Dus hij wil het toch? Toen ik hem tegenkwam was het zooo ongemakkelijk. Ik weet letterlijk niet hoe ik met jongens moet praten. Ik zei maar: “Wow, je stem is echt veranderd” “Euhh, oké hahaha” zei hij. Ik schaamde me letterlijk dood. Alle andere meisjes zijn veel soepeler en zoo veel beter om te praten met jongens, ik heb daarentegen geen flauw idee. 

Heeft iemand advies? En voor de jongens: wat hebben jullie het liefst? En wat raden jullie aan? 

Niets seksueels ajb (ik ben 14 hahaha).

 

Groetjes,

Ik


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Dit klinkt waarschijnlijk heel basic maar je kunt gewoon normaal met jongens praten zoals je met meisjes praat (ik weet het heel flauw antwoord maar het is echt zo!). Je kunt eigenlijk een soort van doen alsof jullie een beetje vrienden zijn en probeer hem dan beter te leren kennen. Als het genant wordt is het dan ook niet meer zo genant als je hem wat beter kent, je kunt proberen grapjes te maken of zo of gewoon normaal reageren alsof er niks is gebeurd. Probeer ook wat meer met hem af te spreken, bouw het langzaam op. Misschien kun je later ook nog een beetje flirten maar je moet je er wel fijn bij voelen en de jongen moet jou ook accepteren (eerst natuurlijk wel als vrienden)! Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen x

Reputatie 3
Badge +3

Het kan best ongemakkelijk zijn om een gesprek te starten maar als je eenmaal in het gesprek zit dan gaat het makkelijker, zoals hierboven al gezegt wordt je kan er gwn normaal mee praten. Start het gesprek misschien met een complimentje als misschien krijg je er dan eentje terug en gaat miss wat makkelijker om door te prate/vragen

ik hoop dat ook ik jou wat heb kunnen helpen

De groeten

Reageer