Vraag

praten met ex

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy ik ben een meisje (15) en mijn ex is een jongen (15)

Mijn ex heeft het uitgemaakt omdat we vaak ruzie hadden, ook over kleine dingen. Toen hij het heeft uitgemaakt moesten we allebei huilen in elkaars armen en zei hij dat hij nog van me houd maar het zo niet verder kan gaan. We hadden 2 jaar een relatie. 

Deze week heb ik de kans om met hem te praten, ik wil het graag oplossen en ons een nieuwe kans geven. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt. Als we appen doet hij afstandelijker als eerst, maar vorige week zei hij dat hij nog gevoelens voor me had maar niet wist wat hij wou. Ik vraag me af of hij nog steeds gevoelens voor me heeft aangezien hij best afstandelijk doet. Ook volgt hij het meisje waar ik in onze relatie onzeker over was weer, ik weet niet wat zijn intentie daarbij is maar hij lijkt me niet een persoon die in 4 weken al over een relatie van 2 jaar heen is.

Wat zijn de belangrijkste dingen die ik kan vragen als ik met hem praat? En wat zijn dingen die ik niet kan vragen? 


2 reacties

Badge

Ik denk dat het het beste is als je nog wel met hem het gaat uitpraten enzo. en misschien kan je ook aan m vragen of t misschien beter is af hij je nog echt zo leuk vind dat er nog een relatie kan komen als jij dat wil .. als je heel veer ruzue heb dan ben je natuurlijk niet echt heel goed voor elkaar dus misschien moet jij je er ook vanaf zetteb als je ex echt niet meer met je wil ... 

Heeeeeeel veel suc6 

Groetjes  van mij!

Reputatie 3
Badge +2

Praat met hem vanuit je hart , dan bespreken jullie sowieso hetgeen wat besproken moet worden.

 

Wat je net heb geschreven kan je gewoon met hem delen, jullie hadden 2 jaar een relatie dus dat zou moeten kunnen. Al helemaal als hij gevoelens voor je heeft

Als jullie veel ruzie hadden kan je daar aan werken en dat heel rustig bespreken

Vraag dus naar dat meisje en praat over die ruzies maar laat je niet boos worden ofzo want dan kan je er niet meer goed over praten en ben je nog geen reet verder

 

Praat gewoon met hem op een rustige plek zonder iemand

Begin met een knuffel ofzo als je dat wil dan weet hij meteen de intentie van het gesprek 

 

Latuurrr

Reageer