Skip to main content

Hoi hoi! Ik ben een jongen van 16 en heb sinds een maandje ofzo een meisje op snap. Zij is ook 16 jaar oud en ik zit in de knoop op dit moment. We hebben over relaties gepraat enzo en ze zei tegen mij dat ze niet persee een relatie hoeft maar ze kijkt wel. Oftewel ze ziet wel of er iemand leuks op haar pad komt.

 

Ze heeft dus 2 andere die ik ken op snap aangezien we beide op dezelfde plek werken. 1 ziet ze niet zitten maar de andere jongen die is 15 die geeft signalen af dat hij een crush op haar heeft. Dat vertelt ze ook aan mij. Toen ik haar voor het eerst had gevoegd en toen ze zei dat ze geen relatie hoefde dacht ik al van dat dit niet door zal gaan. Maar toen ze zei tegen mij van ik kijk wel dacht ik van misschien kan het toch nog wel.

 

Er zit dus concurrentie aanvast want die andere jongen praat ook met haar maar zij doet gwn normaal reageren enzo zij toont geen signalen. Alleen vind ik het dus lastig om de draad op te pakken en met haar praten in de hoop dat er iets inzit tussen ons.

 

Hebben jullie misschien tips & tricks die ik kan gebruiken om dit niet te verkloten? En om het zo min mogelijk ongemakkelijk te laten zijn. Ik hoor het graag!

 

 

Geen reactie

Reageer