Skip to main content

hey dit is mijn eerste post hierop, hopelijk kan iemand me helpen.

 

ik ben dus uit het niets verwijderd door een jongen op snap. We hadden ongeveer 2 weekjes contact via Snapchat en elke dag hadden we gewoon kleine gesprekjes enzo en leerde we elkaar beter kennen. Hij had zijn snap aan mij gegeven via insta en zo zijn we in contact gekomen via snap. Ik gebruik Snapchat niet heel veel dus ik heb er niet veel verstand van, en dit was ook de eerste keer dat ik met een jongen praatte op snap. Vandaag in de ochtend had hij me nog een snap gestuurd, maar ik kon het in de middag pas openen omdat ik op school was maar toen zag ik dus dat hij me had verwijderd. ik snap niet waarom want we hadden geen ruzie ofzo en we hadden gewoon leuk contact. Kan iemand me advies geven of snapt iemand misschien waarom hij me heeft verwijderd? 

Jullie kennen elkaar dus niet, en je weet zeker dat hij je heeft verwijderd? Je zei dat jullie elkaar hebben op insta, dm hem daar waarom hij jou heeft verwijderd op snap? 
 

ikzelf verwijder heel veel mensen heel vaak. Dan vind ik het gewoon niet meer zo leuk enzo. Dus tis heel normaal en trek het je niet persoonlijk aan!! 
 

groetjess


Reageer