Vraag

player of niet?

  • 22 June 2021
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 13 jaar(bijna 14) en een meisje.  en ik snap momenteel met een jongen die ik op snapchat heb via een vriendin. met die jongen snap ik sinds zaterdag avond. ik krijg gevoelens voor hem alleen ik twijfel of het verstandig is. ik weet namelijk dat hij met meer meiden snapt en met meer meiden fix heeft. ik heb dus een gevoel dat hij een player is en mij gebruikt. het probleem is dat ik gevoelens voor hem krijg ookal heb ik een slecht gevoel erover.  (ik had hem namelijk ook gevraagd of ie een player is en of hij fix heeft met meer meisjes alleen hij zegt natuurlijk nee want wie zou wel ja zeggen..) En ik slaap ook laat door hem en ik concentreer me ook slecht en ik heb nog wel bijna een toetsweek...wat denken jullie wat ik moet doen?

(ps hij woont niet ver van mij vandaan alleen ik heb hem nog niet ontmoet.. een vriendin wel dus hij is sws geen gekke 50 jarige man)


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

heyyy heyy.

ik heb dit ook wel is gehad en ik heb zelf trust issues en overthink veel dus ja het is een beetje fbi gedoe but je kan de snapscore in de gaten houden dus je kijkt bijvoorbeeld wat ze snapscore is als je niet meer met hem appt en wat ze snapscore is als je wel weer met hem appt dan kan je zien hoeveel die met anderen heeft geappt als de snapscore heel hoog is dus bijvoorbeeld 800 omhoog gegaan dan zie je dat die veel anderen heeft geappt het kunnen natuurlijk ook vrienden zijn met wie die appt en als die een snapscore hoger heeft dan een miljoen en je alleen in de avond appt is die helaas wel een player de snapscore is het cijfer dat naast de gebruikersnaam staat :)

 

joe joe

Badge

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

Reputatie 3
Badge +1

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

geen probleem girls support girls toch :) 

Badge

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

geen probleem girls support girls toch :) 

<3

Badge

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

dankjewel voor je reactie! zijn snapscore is 400 000 ik zal het in de gaten houden :)

 

geen probleem girls support girls toch :) 

….. ik val dus niet op mensen die roken… alleen hij rookt dus een paar enz. alleen hij zegt dat ie niet verslaafd is alleen ik weet niet of ik hem kan vertrouwen… want die vriendin die hem kent en waarvan ik zijn snap heb zegt dat ie wel verslaafd is en dat ie player is. dus elke meid wilt fixen die er te fixen is… een andere vriendin tegen wie ik alles heb gezegd zegt dat ik hem moet blokken…. wat vind jij?

 

Badge

heyyy heyy.

ik heb dit ook wel is gehad en ik heb zelf trust issues en overthink veel dus ja het is een beetje fbi gedoe but je kan de snapscore in de gaten houden dus je kijkt bijvoorbeeld wat ze snapscore is als je niet meer met hem appt en wat ze snapscore is als je wel weer met hem appt dan kan je zien hoeveel die met anderen heeft geappt als de snapscore heel hoog is dus bijvoorbeeld 800 omhoog gegaan dan zie je dat die veel anderen heeft geappt het kunnen natuurlijk ook vrienden zijn met wie die appt en als die een snapscore hoger heeft dan een miljoen en je alleen in de avond appt is die helaas wel een player de snapscore is het cijfer dat naast de gebruikersnaam staat :)

 

joe joe

hee hee ik heb een update! ik kreeg dus van die vriendin van alles te horen! ik en die ene vriendin en nog een andere vriendin zijn tot de conclusie gekomen dat ik hem moest blokken. duurde even tot ik mij me er mentaal tot had voorbereid maar ik heb het gedaan! dankjewel voor je advies!

xxx

Reputatie 3
Badge +1

-Onnodige quotes verwijderd-

wat goed van je!! het belangerijkste is dat je er zelf achter staat. maar echt goed dat je aan jezelf denkt en dat je voor jezelf opkomt!!

Reageer