Pijn...


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.  Ik hoop dat je dit leest/ of gaat lezen, maar dit gaat een lange verhaal worden en ik ga over de persoon praten waarvan ik zielsveel van hem hou, maar aan de andere kant zit er een verhaal tussen.




Je bent mijn ex, en dat weet ik.
Je bent een lieve jongen, en dat weet ik.
Maar je hebt me pijn gedaan om de moeite die ik je gaf, en de liefde tot huilen uitbarsting....
Je zou denken: Waar heb ik het over?
Ik mis je nogsteeds,
Ik mis de leuke momenten samen
Ik mis de jongen  waarvan we hele leuke gesprekken  hadden
Telkens als je door mijn gedachten rond zweeft  dan heb ik gevoelens voor je... En het lijdt  dan  de pijn die  extra hard aankomt.



Je hebt nu gevoelens  voor een ander.
Maar aan de andere kant: Heb JIJ nog gevoelens voor mij?
Telkens  als ik jullie samen op school zie voel ik me leeg, bang en verlaten. Het is al bijna 1 jaar geleden dat je verkering  vroeg, en die tijd zou ik nooit vergeten!
21 maart 2017 was onze dag. Was onze blijdschap.
Was onze liefde.  We knuffelden elkaar als echte vrienden. Ik zag jou elkedag liefhebben op mij.
We waren altijd samen. We liepen  altijd samen op dezelfde richting als we naar school moesten gaan.
We lachden veel, en ik weet het. Lachen is belangrijk om positief te zijn. Toen ik je ouders ontmoette was je zo erg blij dat je ze voorstelden  aan mij.  Ik weet nog begin van het jaar 2017, ik was paar keer het eten vergeten om het naar school te nemen, en je gaf iets aan mij zo dat ik niet verhongerde.  2 maanden later waren we samen. Het voelde zo goed.  We vertelden al onze geheimen aan elkaar  of iets anders.

Maar lieve schat.
Denk jij nog aan mij zoals  die ene jaar daar voor?
Of ben je me vergeten?
Of speel je nu met mijn gevoelens omdat je een ander liefhebt?
Heb jij ook pijn  zoals ik elkedag pijn heb?
 Of: voel jij ook elkedag de leegte die ik al heb ervaren?


- liefs

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey moonlightheart,

Ik vind dit een heel mooi geschreven verhaal!

Wat ik me af vroeg, weet hij zelf dat jij nog zoveel voor hem voelt? Of weet hij het zelf niet?

Waar ik ook aandacht was waarom stuur je dit verhaal niet naar hem als een brief? Dan kom je er ook achter of hij nog dezelfde gedachtes heeft voor jou.

Als ik z'n brief zou ontvangen zou ik voor de 2e keer nadenken. Ik zou denken waarom heb ik jouw ooit laten gaan? En kunnen we weer zo zijn als vroeger? Voel ik nog wat voor je? Zoals jij voor mij voelt?

Nou weet ik dat mijn ex dit niet meer kan schrijven. Ookal had ik wel geweten dat ik de kans zou pakken, maar zoals ik al zei mn ex kan dit niet meer sturen.... Maar daar gaat deze topic niet over.

Stuur hem dit is, hij moet dan wel is nadenken, ik zou het tenminste wel doen! En ik zou de kans die jij me geeft nog is pakken!

Gr:Mr.S
ik heb het al gedaan via een andere vriendin van me en zij heeft het gestuurd naar hem via whatsapp, (maar hij weet niet dat zij het was) maar hij heeft haar geblokt toen ze het stuurde...

(want hij heeft me allang geblokt dus vroeg ik t aan haar voor het sturen)
Reputatie 2
Badge +9
Dus heeft hij het gelezen of niet?
ja wel hij heeft t gelezen.

maar mijn ex bff (prive redenen waarom geen bff) die ik deze schooljaar ken, is ook op mijn ex...
Reputatie 2
Badge +9
Ja oke, maar dat maakt toch niks uit? Kun je niet nog een keer de brief sturen gewoon via de post (ouderwets dus)? Of gewoon naar hem toe stappen en praten?
ja dat kan
Reputatie 2
Badge +9
Maar?
zou ik morgen expres kleren aan doen van vorig jaar toen hij me uitvroeg?
Reputatie 2
Badge +9
Ja dat kan. Ik weet niet of hij dat leuk vind? Denk het wel.

Je kan het altijd proberen!
Reputatie 7
Badge +7
Beste Moonlightheart. en Mr. S,

fijn dat Mr. S jou wil helpen, Moonlightheart.
Willen jullie er alleen op letten dat het geen chatgesprek wordt? Dit is een forum en geen chatroom.
Het is beter als jullie iets langere stukjes tekst plaatsen in plaats van steeds een zinnetje. Ik heb ook een aantal reacties van jou samengevoegd, Moonlightheart. Graag het iets algemener houden en niet steeds 1 vraag aan de ander stellen zodat ook andere forumgebruikers zich niet geremd voelen om te reageren.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +9
Is goed ik zou er rekening mee houden Marieke, zat zelf ook beetje te denken van of dit wel mocht.

Maar goed dat je het even zegt!

Gr :Mr.S

Reageer