Vraag

pesten om verliefd..

  • 12 January 2023
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Omg help! Ik vindt een jongen leuk maar 2 meisjes weten dat en die hebben dat aan iedereen vertelt!! Wat moet ik nu doen?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Omg help! Ik vindt een jongen leuk maar 2 meisjes weten dat en die hebben dat aan iedereen vertelt!! Wat moet ik nu doen?

 

Nou hoef je t zelf niet meer te doen?!!!

 

als je echt geen weekiring wilt, zeg je gwn dat t niet zo is , maar miss vindt hij JOU ook wel leuk, je weet maar nooit…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

niks, je kan het ontkennen of toegeven. Tis maar net wat je wil

Reputatie 7
Badge +17

Je hoeft je niet schamen omdat je iemand leuk vind. En ja, iedereen weet het nu, daar is niets meer aan toe doen.

Reputatie 4
Badge +2

Omg help! Ik vindt een jongen leuk maar 2 meisjes weten dat en die hebben dat aan iedereen vertelt!! Wat moet ik nu doen?

 

Nou hoef je t zelf niet meer te doen?!!!

 

als je echt geen weekiring wilt, zeg je gwn dat t niet zo is , maar miss vindt hij JOU ook wel leuk, je weet maar nooit…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Het heeft eigenlijk een voordeel én een nadeel. Ze/hij hoeft het niet meer zelf te doen dus dat is geen probleem maar misschien wou ze hetzelf doen. Zichzelf voorbereiden en het op een speciale manier doen (zo wil ik het doen) en er is natuurlijk ook de kans dat hij haar niet leuk vind

Reageer