Vraag

penis lengte onderzoek

  • 12 July 2021
  • 7 reacties
  • 545 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi allemaal

gewoon een klein onderzoekje zouden alle jongens hun (echte!) penislengte geen schaamte, en met leeftijd, kunnen neerzetten alvast bedankt

 

mijne is 14 slap en 17.5 stijf ik ben 15 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m anonimiteit. Zie forumregel 6: plaats op het forum  geen persoonsgegevens.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

12 jaar en 6 cm slap en 11 stijf

Reputatie 3
Badge +3

.

Leuk dat je een onderzoekje probeert te doen, maar heb je al op het forum rondgekeken? Er zijn genoeg topics over dit onderwerp aangemaakt dus daar kan je ook waardes uit halen. Alleen de term ‘penislengte’ levert al 820 topics op. Succes! :)

Reputatie 7
Badge +3

Hoi allemaal

gewoon een klein onderzoekje zouden alle jongens hun (echte!) penislengte geen schaamte, en met leeftijd, kunnen neerzetten alvast bedankt

 

mijne is 14 slap en 17.5 stijf ik ben 15 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m anonimiteit. Zie forumregel 6: plaats op het forum  geen persoonsgegevens.

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb zelf 9 cm slap en 14 cm stijf. Ik ven hier altijd heel eerlijk over. Ookal zie ik heel vaak dat iedereen veel groter heeft. Weet niet of dit alrijd wel zo eerlijk is. Zo heb je er niks aan als iedereen liegt

Reputatie 3
Badge

Ok ik vraag me nu meer af hoe deze lengtes in een persoon/vrouw kan passen😨

Badge

Ik ben 14 en heb 12cm slap en 18cm stijf

Reageer